خبرگزاری کار ایران

انتصاب معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۸۷

طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، ناهید مسلمی به سمت معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی، بدینوسیله به عنوان «معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای» منصوب می‌گردید. انتظار می‌رود، با تکیه بر اصل شایسته گزینی و استفاده از منابع انسانی توانمند و کارشناس اقدامات اجرایی آن معاونت را در ارتقای تحقق محورهای ذیل برنامه‌ریزی نمایید:

 رصد مستمر و شناسایی نیازهای پژوهشی مدیریت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برنامه‌ریزی برای تامین آنها از طریق اجرای پژوهش های موثر و کاربردی.

  برنامه‌ریزی جهت تقویت فعالیت‌های پژوهشی مربیان و مشارکت جویی هرچه بیشتر آنان در رویدادهای علمی و پژوهشی ملی و بین‌المللی.

 بسترسازی و تمهید در راستای تسهیل دسترسی مدیران، کارشناسان و مربیان سازمان به نتایج مطالعات و پژوهش‌های روز دنیا در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جهت توانمندسازی آنان.

توسعه ارتباطات سازمان با دستگاه‌ها و نهاد‌های مطالعاتی و علمی و ارتقاء جایگاه و حضور سازمان در رویدادهای علمی و پژوهشی کشور.

ارتقای جایگاه پژوهش در سازمان و تربیت نیروهایی با نگرش پژوهش محور در راستای مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت‌ها.

برنامه‌ریزی در راستای ارتقای جایگاه مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت در کشور از طریق تعامل با ذی‌نفعان.

برنامه‌ریزی ارتقای جایگاه نخبگان مهارتی در کشور و جلب مشارکت آنان در فعالیت های پژوهشی سازمان.

بازنگری و اصلاح فرآیندهای برنامه‌ریزی سازمان در راستای ارائه مدلی از برنامه‌ریزی آموزشی هدفمند، فعال و اثربخش.

اعتباربخشی به نظام ارزشیابی و آزمون صلاحیت‌های شغلی و شایستگی سازمان.

 بازنگری نظام‌مند استانداردهای آموزشی مطابق با نیاز روز بازارکار ، منعطف و متناسب با شرایط گروه‌های هدف مختلف آموزش‌های مهارتی تضمین کیفیت آموزش‌های مهارتی با استفاده از استانداردها و شاخص‌های بین‌المللی و بروز رسانی مستمر آن توسط طراحی نظام ارزیابی فرآیندها و عملکرد آموزشی سازمان.

همکاری و هم افزایی با ادارات کل استانی و دفاتر ستادی در اجرای برنامه‌های مصوب سازمان.

امید است با توکل به خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در راستای اجرایی شدن برنامه‌های دولت تدبیر و امید، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان متبوع گام‌های موثری بردارید.

ناهید مسلمی پیش از این،  مدیریت دفتر پژوهش، طرح و  برنامه‌ریزی این سازمان را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز