خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

مدیریت منابع مالی مهمترین اولویت حوزه درمان سازمان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۳۶

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اصلاح ساز و کارهای تخصیص بودجه و مدیریت منابع مالی در حوزه درمان تامین اجتماعی را از مهمترین اولویت‌های این بخش می‌داند و معتقد است این اقدامات، زمینه‌ساز ارتقای عدالت در پرداخت‌ها و افزایش کیفیت خدمات درمانی مراکز تامین اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، امیر عباس منوچهری در نشست با همکاران حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بحث بودجه عملکردی و شاخص‌های کیفی همواره مدنظر بوده و در حال حاضر نیز با قبول واقعیات موجود در فضای کشور و وضعیت سازمان، در صدد هستیم به آن سمت حرکت کنیم.

به گفته او؛ گاه مثبت دکتر سالاری نسبت به حوزه درمان فرصت ارزشمندی برای ارتقای خدمات درمانی در سازمان فراهم کرده است.

منوچهری اظهار امیدواری کرد تا با حمایت و کارشناسی همکاران در مجموعه درمان صف و ستاد بتوان به سمت بهینه سازی منابع و مصارف حرکت کرد.

او گفت: برای رسیدن به این هدف، کارگروهی متشکل از کارکنان صف و ستاد تشکیل شده تا تمامی امور کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

منوچهری حرکت به سمت بودجه عملکردی، اختصاص منابع پایدار برای بخش درمان، بازنگری سطح‌بندی خدمات درمان، توسعه استفاده از فناوری اطلاعات و سلامت الکترونیک و تسهیل روابط کارکنان حوزه درمان در سراسر کشور را از مهمترین اولویت‌های کاری بخش درمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

 ودجه عملکردی، چابک سازی درمان، بهره‌مندی از نظرات کارشناسی، تفویض اختیار، مدیریت صحیح منابع و بهینه‌سازی مصارف، مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود که برخی از مدیران و کارشناسان حوزه درمان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز