خبرگزاری کار ایران

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان گلستان:

بارندگی‌های اخیر خسارت زیادی به کشاورزان وارد نکرد/ جبران خسارت‌ها ناچیز بود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۷۹۶

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان گلستان درباره جبران خسارت سیل عید امسال گفت: باید گفت جبران خسارت ناچیز بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سوخته‌سرایی با اشاره به بارندگی‌های شدید روز‌های اخیر در استان گلستان عنوان کرد: هر چند این بارش‌ها و آب‌گرفتگی خساراتی را به مزارع استان وارد کرد، اما در مقایسه با سیل ابتدای امسال خسارت‌های زیادی به بار نیامد.

او ادامه داد: با وجود این نگران هستیم که اگر بارندگی‌های شدیدی رخ دهد بار دیگر کشاورزان گلستان متضرر شوند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان گلستان درباره جبران خسارت سیل عید امسال گفت: باید گفت جبران خسارت ناچیز بوده است. اول اینکه ارزیابی خسارت به درستی صورت نگرفت و مشکل دوم این بود که همان مقدار وعده داده شده نیز در مواردی پرداخت نشد و اینطور کشاورزان تقریبا از جبران خسارت توسط دولت ناامید هستند و به دنبال بیمه کردن محصول خود و جبران خسارت از این طریق هستند.

او ادامه داد: البته در مورد جبران خسارت توسط بیمه‌ها نیز مشکلاتی وجود دارد و در مواردی شاهد این هستیم که بیمه‌ها ۱۰ درصد خسارت کشاورزان را جبران کرده‌اند. کشاورزی که منبع درآمدی جز زمینش ندارد وقتی محصولش خراب می‌شود و فقط ۱۰ درصد خسارتش را می‌گیرد از نظر معیشتی به مشکل برمی‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز