خبرگزاری کار ایران

جمعی از پرستاران مطرح کردند؛

چرا نمایندگان پرستاری در نشست اخیر وزارت بهداشت شرکت نداشتند؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۸۷

عدم حضور نمایندگان قانون صنف پرستاری در نشست کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلان حرف پزشکی و وابسته به آن موجب انتقاد پرستاران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرستاران از عدم حضور نمایندگان قانون صنف پرستاری در نشست کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلان حرف پزشکی و وابسته به آن که روز گذشته، یازدهم آبان ماه برگزار شد، انتقاد کردند.

به گفته آنان؛ روز گذشته، یازدهم آبان ماه اولین نشست کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلان حرف پزشکی و وابسته به آن در تالار وزارت بهداشت و درمان بود که در این جلسه ضمن ارائه مستندات کمیسیون علمی و تنظیم تقویم تشکیل جلسات کمیسیون ملی، آیین نامه داخلی شورای معین این کمیسیون به تصویب رسید و اولویت‌بندی موضوعات قابل ارائه به دبیرخانه کمیسیون ملی بررسی شد اما هیچیک نمایندگان قانونی پرستاری در آن شرکت نداشتند.

این پرستاران از عدم دخالت پرستاران در تصمیمات و سیاست‌گذاری در وزارت بهداشت و درمان انتقاد کردند.

این درحالی است که تعدادی از نمایندگان قانونی حرف پزشکی در این جلسه حضور داشتند.

به گفته پرستاران در جلسه روز گذشته؛ سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظفرقندی، رییس کل سازمان نظام پزشکی، دکتر نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، فاضل، مشاور وزیر و رییس انجمن جراحان ایران و معاونین درمان و بهداشت وزارت بهداشت شرکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز