خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه برای دریافت سنوات

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۰۹

گروهی از کارگران بازنشسته در مجتمع نیشکر هفت تپه، امروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات سنواتی خود در مقابل دفتر مدیریت این مجتمع تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران بازنشسته نیشکر هفت‌تپه امروز (۱۱ آبان ماه) با اجتماع مقابل مدیریت این مجتمع، خواستار دریافت مطالبات سنواتی خود شدند.

از قرار معلوم این کارگران بازنشسته که شمارشان به حدود ۲۰۰ نفر می‌رسد، از آذر تا اسفند ماه  سال ۹۷ به مرور بازنشسته شده‌اند و در حال حاضر بدنبال مطالبات عقب افتاده سنواتی خود هستند.

یکی از کارگران بازنشسته می‌گوید: کارگرانی که از این واحد بازنشسته می‌شوند امکان دریافت آنی مطالبات سنوات پایان کار خود را ندارند. در عین حال ما کارگرانی که از آذر ماه سال ۹۷ بازنشسته شده‌ایم نیز هنوز موفق به دریافت سنوات خود نشده‌ایم.

او با بیان اینکه درحال حاضر کارفرمای شرکت هفت تپه هزینه سختی کار  آنها را پرداخت کرده و همه بازنشسته شده‌اند، در ادامه افزود: کارگرانی که از کشت وصنعت هفت تپه بازنشسته می‌شوند دستکم ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بر اساس سابقه کار سنوات دریافت می‌کنند.

کارگران بازنشسته معترض هفت تپه در خاتمه تصریح کردند: بعد از سال‌ها تلاش توانستیم با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور از این کارخانه بازنشسته شویم اما ظاهرا کارفرما نبود منابع مالی را دلیل پرداخت نشدن سنوات ما عنوان می‌کند لذا آنها که از ادامه این وضعیت خسته شده‌اند تصمیم به برپایی این تجمع گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز