خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ظرفیت ایجاد شغل در پلی اکریل ۳ برابر صنایع دیگر است/تعیین تکلیف مالکیت کارخانه را خواستاریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۹۲

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان با اشاره به اینکه نبود مواد اولیه به دلیل کمبود نقدینگی و تحریم‌ها مشکلات پلی اکریل را تشدید کرده، عنوان کرد: کارکنان این کارخانه خواهان تعیین تکلیف کارخانه و واگذاری آن به بخش خصوصی اهل یا دولت را هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان) با بیان اینکه کارگران این کارخانه همچنان مطالبات سال ۹۵ و بخشی از مطالبات سال ۹۶ و ۹۷ را طلب دارند، خواستار تعیین تکلیف این کارخانه نساجی شد.

او عنوان کرد: به دنبال واگذاری اشتباه این کارخانه مهم در سال ۸۳ مشکلاتی به وجود آمد و برای حمایت از آن و جلوگیری از بروز بحران، پلی اکریل به هیات اجرایی سپرده شد.

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان ادامه داد: واقعیت این است که پلی اکریل یک کارخانه مهم است، چراکه تولیدات آن انحصاری است و مشتری دارد و به این ترتیب با مدیریت درست می‌توان آن را به سوددهی رساند.

او با بیان اینکه اکنون این کارخانه مهم ۸۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد، گفت: پلی اکریل زیر ظرفیت کار می‌کند، حال آنکه کارخانه‌های نساجی در زمینه ایجاد شغل موقعیت بهتری نسبت به سایر صنایع دارند. اگر برای ایجاد یک شغل پایدار در صنایعی مانند فولاد نیاز به یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است، با این سرمایه می‌توان سه شغل در صنعت نساجی مانند کارخانه پلی‌اکریل ایجاد کرد.

خرمی با اشاره به اینکه نبود مواد اولیه به دلیل کمبود نقدینگی و تحریم‌ها مشکلات پلی اکریل را تشدید کرده، عنوان کرد: کارکنان این کارخانه آینده روشنی پیش چشم خود نمی‌بینند و خواهان تعیین تکلیف کارخانه و واگذاری آن به بخش خصوصی اهل یا دولت را هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز