خبرگزاری کار ایران

حاجی‌میرزایی:

احداث۱۷۰ هزارمسکن برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته/2000 میلیارد تومان اعتبار برای رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۵۸

وزیر آموزش و پرورش، گفت: طرح۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته فاقد مسکن در دست بررسی است و تلاش داریم آن را اجرایی کنیم

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، گفت: آموزش و پرورش بدون مشارکت همه آحاد جامعه قادر نخواهد بود تمام ماموریت‌های خود را انجام دهد و تکالیف این دستگاه در پرتو یک همکاری جمعی تحقق می‌یابد و بدون اتکا به یک پیوستگی جمعی نمی توان امور را پیش برد.

وی گفت: استان خراسان رضوی در بسیاری از عرصه ها از جمله تعلیم و تربیت پیشرو بوده و قطعا تحقق توسعه در این استان و یا هر استان دیگری بدون توجه ویژه به آموزش و پرورش میسر نخواهد شد.

حاجی میرزایی، بیان کرد: مدرسه کانون اصلی و مهم ترین جایگاه تعلیم و تربیت است و آثار همه کارها در مدرسه نمایان خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: در هر برنامه‌ای باید تمام تمهیدات و شرایط بررسی شود تا نتیجه مناسب حاصل گردد.

وی ادامه داد: در هستی هیچ کاری به اندازه کار فرهنگی نمود ندارد و اگر کاری دقیق، سنجیده و با در نظر گرفتن تمامی جنبه های آن انجام شود پایدار خواهد ماند و کاری که در حوزه فرهنگ انجام می شود ماندگار و ابدی خواهد ماند.

حاجی میرزایی مواردی همچون تربیت تمام ساحتی، فعال شدن زیرنظام ها، مدرسه محوری، ارتباط مدرسه با خانواده، جایگاه و منزلت معلمین، اقتصاد آموزش و پرورش و مشارکت اجتماعی را از جمله محورهای مهمی دانست که حتما باید در آموزش و پرورش برای آن برنامه ریزی صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: معلم کلیدی ترین رکن تعلیم و تربیت است و حتما باید معیشت و منزلت آن ها ارتقاء یابد تا در نهایت به افزایش انگیزه و بهبود کیفیت آموزشی منتج شود.

وی از تصویب طرح رتبه بندی معلمان درکمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و گفت: این طرح به زودی جهت طرح و تصویب در هیات دولت ارائه خواهد شد و برای این طرح 2000 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و یقینا هر زمان که نهایی شود از اول مهرماه ۹۸ اجرایی خواهد شد.

حاجی میرزایی در پایان اظهارکرد: طرح۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته فاقد مسکن در دست بررسی است و تلاش داریم آن را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز