خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل رنجبر مطرح کرد؛

مجمع عمومی سهامداران هپکو بی‌نتیجه ماند/ راه‌اندازی مس‌طارم و سود سالیانه آن هپکو را نجات خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۱۷

رئیس شورای اسلامی کار هپکو از بی‌نتیجه ماندن مجمع عمومی سهامداران هپکو و موکول شدن آن به هجدهم آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل رنجبر (رئیس شورای اسلامی کار هپکو) از موکول شدن جلسه مجمع عمومی هپکو تا روز هجدهم آبان ماه خبر داد.

این عضو شورای اسلامی که به عنوان نماینده کارگران در جلسه مجمععمومی سهامداران هپکو شرکت داشته است، گفت: عملاً مجمع عمومی هپکو لغو شد و اتفاق خاصی نیفتاد؛ به این دلیل که سازمان خصوصی‌سازی هیئت مدیره هپکو را مشخص نکرده بود. همین مسئله باعث نارضایتی سهامداران نیز شده بود.

او در پاسخ به این پرسش که چرا احمدپور، سهامدار هپکو با وجود فسخ قرارداد هیدرو اطلس در مجمع حضور داشته، بیان کرد: قرارداد شرکت هیدرواطلس کاملاً لغو شده و اگر سازمان خصوصی‌سازی اعضای هیئت مدیره را مشخص می‌کرد؛ آقای احمدپور نمی‌توانست در جلسه شرکت کند.

او ادامه داد: آقای احمدپور در جایی از صحبت‌هایش گفته که «کنار نمی‌کشم». البته این سهامدار مجبور است که کنار بکشد چون دیگر قراردادی در خصوص سهامداری هپکو در دست ندارد.

رئیس شورای اسلامی کار هپکو تصریح کرد: بحث مهم کارگران هپکو راه‌اندازی مس طارم است. اگر مس طارم از شرکت‌های زیرمجموعه هپکو راه بیفتد، بابت سهام ۲۶ درصدی آن سالیانه ۹۵ میلیارد تومان سود به حساب هپکو خواهد آمد. دیگر لازم نیست بابت پرداخت حقوق پرسنل وام به هپکو پرداخت شود. با سود این کارخانه ما عملاً خواهیم توانست خیلی از مشکلات این واحد تولیدی را حل کنیم. ما این مسئله را در مجمع عمومی هپکو نیز مطرح کردیم و امیدواریم دولت هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز