خبرگزاری کار ایران

نقض مقررات مربوط به واگذاری شرکت هپکو بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۴۲

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس هفته آینده عملکرد سازمان خصوصی‌سازی در اجرای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی (دوشنبه) ۱۳ آبان ماه با دستور کار بررسی گزارش عملکرد و برنامه‌های سازمان خصوصی‌سازی در اجرای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارائه گزارش درباره واگذاری‌های اخیر با حضور ریاست سازمان خصوصی‌سازی برگزار خواهد شد.

 در این نشست درخواست ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت هپکو با حضور نمایندگان متقاضی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بازرسی کل کشور بررسی می‌شود.

کارگروه محیط کسب و کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی روز سه‌شنبه (۱۴ آبان ماه) به بررسی گزارش عملکرد اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و ماده ۲۲ قانون برنامه ششم توسعه با حضور وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان تامین اجتماعی، بانک مرکزی، اتاق‌های ایران، اصناف و تعاون و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز