خبرگزاری کار ایران

کرم پور:

انتظار از تیم جدید مدیریتی تامین اجتماعی فارس مضاعف است

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۲۹

نماینده مردم فیروز آباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: انتظار ما از تیم جدید مدیریتی تامین اجتماعی فارس انتظاری مضاعف است.

به گزارش ایلنا، کورش کرم پور در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه مخاطبین تامین اجتماعی صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: انتظار ما از تیم جدید مدیریتی تامین اجتماعی فارس انتظاری مضاعف است؛ زیرا با مدیریت، اخلاق حسنه و دست پاک بودن مدیر و کارکنان آن آشنا هستیم و امیدواریم که گام‌های شما موثر و خوب‌تر از گذشته باشد.

وی موفقیت کارکنان را در گرو عملکرد خوب همراه با همدلی وهمراهی عنوان کرد و گفت: در صورتی که کارکنان یک مجموعه با انگیزه خوب کارها را دنبال کنند و این پیگیری همراه با تسلط و مهارت و ارتباط خوب باشد؛ جایگاه خوبی در میان مخاطبین خود پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت خدمتگزاری به مردم گفت: بایستی به افرادی که محتاج حمایت هستند کمک کنید زیرا کارگزاران نظام در حقیقت واسطه بین مردم و خداهستند.

در ابتدای این نشست روسای شعب تامین اجتماعی فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند به تشریح عملکرد پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز