خبرگزاری کار ایران

کارگران گروه ملی فولاد ایران مطرح کردند؛

ابراز نگرانی کارگران گروه ملی فولاد ایران از نبود مواد اولیه برای خط تولید ذوب

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۲۳

کارگران گروه ملی فولاد ایران در اطلاعیه‌ای نسبت به از کار افتادن خط تولید فولادسازی (ذوب) در این کارخانه در صورتی که فکری برای مواد اولیه آن نشود، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اطلاعیه کارگران گروه ملی فولاد ایران آمده است: از دیرباز تاکنون، بخش مهم و بزرگ فولادسازی (ذوب) به قلب کارخانه و قسمت متحرک اکثر بخش‌ها معروف بوده و روشن بودن آن، نیاز به علم، فن و تجربه متخصصین و همت و تلاش مضاعف و ستودنی همکاران عزیزمان دارد که در اکثر موارد به خاطر شرایط سخت و ویژه به نوعی حضوری فداکارانه و ایثارگرانه در محل کار خود دارند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه می‌خوانیم: در این ایام بخش ذوب در حال کار کردن و فعالیت است، ولی در آینده‌ای نزدیک، در صورتی که فکری اساسی و فنی برای تهیه مواد اولیه بخش گرفته نشود، خسارت بسیار بزرگی به آن وارد خواهد شد.

در ادامه آمده است: مواد اولیه و ضایعاتی بخش ذوب، شامل قراضه، اسفنجی، قوطی و.... کار می‌کند ولی قابل ذکر است که در حال حاضر و چند وقت اخیر، فقط با قراضه خالی کار می‌کند، آنهم این حجم ضایعات و قراضه‌ای در عرض سه سال تهیه و جمع‌آوری شده است. تولید فعلی بخش ذوب و تصمیم گیری نادرست فقط به خاطر سرپوش گذاشتن بر تخریب و تبدیل شمش‌های ورودی به شرکت و حجم سنگین ضایعات و مطلوب جلوه دادن و تولید قسمت فولادسازی صورت می‌گیرد که در آینده‌ای نزدیک خاموشی، خسارت و لطمات جبران‌ناپذیری را برای شرکت دربردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز