خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار استان مرکزی خبر داد؛

تلاش برای آزادی کارگران آذر آب اراک ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۸۰

مدیر کل کار استان مرکزی از ادامه‌ پیگیر‌ی‌ها برای آزادی کارگران بازداشتی آذر آب اراک خبر داد. او به خبرنگار ایلنا گفت: مطمئن باشید، موضوع آزادی کارگران آذر آب را به جد پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی آبائی هزاوه (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی) در رابطه با آزادی کارگران بازداشتی آذر آب به ایلنا  گفت: در حال حاضر فقط سه کارگر بازداشتی شرکت آذر آب داریم و مطمئن باشید، موضوع آزادی کارگران این واحد را به جد پیگیری خواهم کرد.

اودر ارتباط با سرنوشت این سه کارگر که هنوز قولی بابت آزادی‌شان داده نشده و مشخص نیست تا چه زمان باید در بازداشت بمانند، گفت: در مجموع ۲۱ نفر از کارگران آذر آب بدنبال مطالبات صنفی اخیر بازداشت شده بودند  که ۱۸ نفر روز پنجشنبه اول آبان ماه، یکجا آزاد شدند و با پیگیری های انجام شده امیدواریم مابقی نیز به زودی آزاد شوند.

او در ادامه درباره مطالبات معوقه کارگران آذر آب نیز تصریح کرد: پیگیر پرداخت حقوق شهریور ماه کارگران هستیم در عین حال مدیر عامل بانک کشاورزی، به عنوان یکی از سهامداران عمده آذر آب قول مساعد برای پرداخت حقوق کارگران داده است.

به گفته وی؛ روز پنجشنبه، باقی مانده حقوق مرداد ماه کارگران آذر آب پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز