خبرگزاری کار ایران

کارگران هفت تپه شایعه عدم بازگشت به کار را تکذیب کردند/ مسئولان حمایت را از شعار به عمل درآوردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۶۶

کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکرهفت تپه با تکذیب خبر مربوط به عدم از سرگیری کار پس از ۳۲ روز اعتصاب، اعلام کردند: به دلیل اهمیتی که برای تعمیرات کارخانه قائل هستیم از روز پنجشنبه هفته گذشته کار را از سر گرفته‌ایم.

جمعی از کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در تماس به ایلنا، یادآور شدند: به دلیل اهمیتی که برای تعمیرات کارخانه قائل هستیم از روز پنجشنبه هفته گذشته کار را از سر گرفته‌ایم. ما شایعات مربوط به عدم بازگشت به کار را تکذیب می‌کنیم؛ ضمن اینکه مطالباتی را که در چارچوبِ قانون مطرح کرده‌ایم پیگیری می‌کنیم.

آنها با بیان اینکه تا پایان تعمیرات کارخانه حدود یک ماه باقی مانده است، افزودند: امیدواریم که در این مدت مسئولان به وعده‌هایی که در روزهای اعتصاب به کارگران داده‌اند رسیدگی کنند و حمایت را از شعار به عمل درآوردند. از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم می‌خواهیم مطالبات کارگران را پیگیری کنند و گزارشی را از اقدامات خود، ارائه کنند.  

کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در ادامه با اعلام این خبر که از ۲ تا ۷ آبان یعنی در روزهای تعطیل محدودیت‌هایی برای اضافه کار کارگران در برخی از واحدهای مجتمع وضع شده است، افزودند: مطابق بخشنامه‌ای که ابتدای آبان ماه به مدیران بخش‌ها ارسال شده، در تاریخ‌ اعلام شده کارگران بخش‌های آبیاری، دفع آفات، ترابری و حراست مجاز به اضافه کار نمی‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز