خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر ری با مدیر عامل بیمارستان میلاد دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۰۲۹

رئیس کانون کارگران بازنشسته شهر ری گفت: با توجه به خدمات خوب بیمارستان میلاد به جامعه کارگری، خواستار حمایت مسئولان سازمان تامین اجتماعی برای ایجاد بیمارستان‌های مشابه میلاد هستیم.

به گزارش ایلنا، رئیس و اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان ری با حضور در بیمارستان میلاد با مدیر عامل بیمارستان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار سید مرتضی اطیابی (رئیس کانون کارگران بازنشسته شهر ری) گفت: با توجه به خدمات خوب بیمارستان میلاد به جامعه کارگری خواستار حمایت مسئولان سازمان تامین اجتماعی برای ایجاد بیمارستان‌های مشابه میلاد هستیم.

وی با بیان برخی مشکلات بیمارستان میلاد در زمینه های مختلف به خصوص بخش اورژانس خاطر نشان کرد: از کارکنانی که با بیماران به خصوص بازنشستگان و سالخوردگان رفتار خوبی دارند تشکر می کنم.

محمود رضا فیاض (مدیر عامل بیمارستان میلاد) نیز با خیر مقدم به اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر ری گفت: از دیدگاه منصفانه هیات مدیره کانون تشکر می کنم.

وی با بیان این که احترام به بازنشستگان احترام به آینده خود ماست، اظهار داشت: اگر جایی در این زمینه قصوری وجود داشته عذر خواهی می‌کنم.

آقای فیاض با تاکید بر این که معتقدیم حق با بیمار است، خاطر نشان کرد: باید بگویم که حجم و نوع کار در اورژانس سخت تر از سایر بخش هاست اما معتقدم که باید بهتر از گذشته باشیم.

مدیر عامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: در خصوص برخی موارد پیشنهادی عزیزان موضوع از اختیارات ما خارج است و بایستی مسائل مربوطه برای رفاه حال بیماران با اسناد پزشکی مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز