خبرگزاری کار ایران

هنرمند صنایع دستی:

خوشحالم که از مزایای بازنشستگی بیمه روستائیان برخوردار می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۵۶

یک هنرمند صنایع دستی با حضور در غرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در«چهارمین نمایشگاه توان‌مندی‌های روستاییان و عشایر» گفت: از اینکه می‌توانم از مزایای بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شامل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت برخوردار شوم، بسیار خوشحالم.

به گزارش اختصاصی خبرنگار ایلنا:یک هنرمند صنایع دستی با حضور در غرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در«چهارمین نمایشگاه توان‌مندی‌های روستاییان و عشایر» گفت: از اینکه می‌توانم از مزایای بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شامل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت برخوردار شوم، بسیار خوشحالم.

 

سوده ساسانی که مدت یک سال است زیرپوشش بیمه صندوق کشاورزان درآمده، افزود: حدود ۱۸ سال است که در زمینه تهذیب نگارگری مشغول به فعالیت هستم اما تنها ۸ سال سابقه پرداخت بیمه دارم.

وی که برای تحویل کارت جدید بیمه روستایی خود در غرفه این صندوق حضور داشت، اظهار کرد: پیش از این از طریق سازمان صنایع دستی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشتم اما به دلیل پاره‌ای مشکلات، بیمه‌ ما قطع شد و درحال حاضر مدت یک سال است که فعالان صنایع دستی زیر پوشش بیمه روستاییان قرار گرفته‌اند.

 

ساسانی گفت: نگرانی من از آینده زندگی‌ام برخورداری از مستمری بازنشستگی و خدمات درمانی بود که با پوشش بیمه روستایی نگرانی‌ام در زمینه بازنشستگی برطرف شده است اما با توجه به اینکه فعالان صنایع دستی از مزایای درمانی بهره‌مند نیستند، نگران این موضوع هستم و امیدوارم این مشکل ما نیز برطرف شود.

 

این هنرمند با اشاره به سایر مزایای بیمه کشاورزان، تصریح کرد: افراد تحت تکفل نیز می‌توانند زیر پوشش بیمه کشاورزان قرار بگیرند و دیگر اینکه امکان انتقال بیمه به سایر صندوق‌ها وجود دارد.

وی افزود: درحال حاضر دارای کارگاه انفرادی هستم و با تایید سازمان صنایع دستی ایران زیر پوشش بیمه صندوق کشاورزان قرار گرفته‌ام.

 

شایان ذکر است، غرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در چهارمین نمایشگاه توان‌مندی‌های روستاییان و عشایر واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن 25C غرفه شماره ۱۵ از ۲۴ تا ۲۷ مرداد پذیرای بازدید کنندگان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز