خبرگزاری کار ایران

محمد کبیری:

به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۸۸

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار حمایت از کارآفرینان است و ما در بخش تعاون به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم.

 به گزارش ایلنا، «محمد کبیری» در بازدید از تعاونی‌های زنان شهر ری و حضور در جمع تعاونی‌های روستاهای "امین آباد و قلعه نوچمن" تسهیلات ویژه تعاونی‌های روستایی راتشریح کرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار حمایت از کارآفرینان است و در بخش تعاون به دنبال ایجاد فضا برای کارآفرینی هستیم و تلاش می‌کنیم  مشکلات کارآفرینان را با فراهم سازی شرایط و امکانات مرتفع کنیم.

در حاشیه این بازدید کبیری با حضور در جمع تعاونی‌های زنان شهر ری ضمن رسیدگی به مشکلات و درخواست‌ها، گفت: باعث امیدواری است که شاهد فعالیت و در نتیجه اشتغالزایی جدی تعاونی‌ها در روستا‌ها هستیم و نکته امید بخش دیگر فعالیت شما در قالب تعاونی‌های زنان است.

وی افزود: با تشکیل تیم پژوهشی با هدف شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب در فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال می‌توان بازار تعاونی های زنان را توسعه داد.

در این بازدید «اتاق فکر زنان تعاونگر» تشکیل شد که بررسی روش‌ها و تدوین مدل‌های ساماندهی زنان تحصیل کرده در قالب تشکل‌های تعاونی و همچنین شناسایی طرح‌های اقتصادی و مناسب کسب و کارهای زنان جهت استفاده از طرح تامین مالی خرد و جذب سرمایه گذار از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز