خبرگزاری کار ایران

در مراسمی رسمی عنوان شد:

تخصیص ۱۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بمنظور نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران/ ایران خودرو تحویل تاکسی‌ها را تسریع نماید

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۸۳

12500 میلیارد ریال اعتبار به منظور نوسازی و بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی در شهر تهران اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایلنا، «نوراله زاده» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم  نمادین تحویل تاکسی‌های تفاهم نامه نوسازی و بهسازی ناوگان عمومی شهر تهران که با حضور مدیرعامل ایران خودرو، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و رئیس اتحادیه تاکسیرانی کشور برگزار شد، از تخصیص 12500 میلیارد ریال اعتبار در این بخش خبر داد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این مراسم با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات و ساده‌سازی ضمانت‌ها برای رانندگان تاکسی گفت: در فرآیند پرداخت این تسهیلات قراردادن سند خودرو در رهن صندوق کارآفرینی امید هیچ تضمینی دریافت نمی‌شود.

نوراله زاده در ادامه گفت: از خودروسازان بالاخص ایران خودرو می‌خواهیم با توجه به اینکه فعالیت صندوق درحوزه کسب وکار می‌باشد و حمل نقل عمومی علاوه بر کسب و کار فرآیند حمل ونقل را در شهر تسهیل می‌نماید تحویل خودروهای تاکسی را تسریع نماید.

نوراله زاده اظهارداشت: صندوق کارآفرینی امید این آمادگی را دارد در حوزه خودروهای جدید ون، مینی‌بوس و اتوبوس همکاری لازم را با سازمان حمل ونقل شهرداری تهران وسازمان تاکسیرانی داشته باشد.

قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صندوق کارآفرینی امید گفت: طبق قانون هوای پاک دولت موظف به تامین تسهیلات کم بهره است و انشاالله طبق قرارداد بسته شده با صندوق، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به هر یک از خریداران تاکسی پرداخت خواهد شد.

همچنین در ادامه این مراسم دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: همه ارکان تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در خصوص این مراسم یکپارچه خواستار به سرانجام رساندن این مهم بودند و این اتفاق بسیار ارزشمند است. 

در این مراسم ایران خودرو متعهد شده که ۵۰۰ دستگاه تاکسی را در قالب این طرح تحویل دهد که امروز طی مراسمی تعدادی از این تاکسی‌ها به صورت نمادین تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین بر اساس فراهم بودن بستر این میزان به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز