خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به ایلنا:

قرار تامین‌ ۴ نفر از کارگران بازداشتی کاهش پیدا کرد/ صدور احکام تا یکماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۳۵

سخنگوی قوه‌قضاییه درباره رسیدگی به پرونده کارگران بازداشتی گفت: امروز ۴ نفر از این افراد قرار تامین‌شان کاهش پیدا کرد که اگر این وثیقه را امروز یا فردا بسپارند، آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی (سخنگوی قوه قضائیه) در نشست خبری امروز (۲۸ مهرماه) در پاسخ به سوال ایلنا مبنی رسیدگی به پرونده کارگران هفت‌تپه و نیز بحث کارگران بازداشتی با توجه به دستور رییس قوه قضائیه جهت تجدیدنظر گفت: اول اینکه در خصوص رییس قوه قضاییه مبنی بر سیاست کیفری جدی، دستورات ایشان در خصوص خبرنگاران، کارگران و جرائم امنیتی اعلام شد و هدف استفاده حداکثری برای افراد مورد اتهام است.

وی افزود: همچنین اقدامات لازم برای دستور ایشان در خصوص کارگران هفت تپه و سایر کارگران انجام شد و امروز ۴ نفر افراد قرار تامین‌شان کاهش پیدا کرد که اگر این وثیقه را امروز یا فردا بسپارند، آزاد خواهد شد. بارها گفته‌ایم متاسفانه به دلیل حجم پرونده‌ها دچار اطاله دادرسی هستیم اما در این رابطه تا یکماه دیگر حکم صادر می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: لازم به توضیح است که حکم را قاضی صادر می‌کند اما به قضات اعلام شده اگر اختیار حداکثر و حداقل دارید سیاست حداقلی را اتخاذ کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز