خبرگزاری کار ایران

پیگیری‌ها ادامه دارد؛

بازداشت تعدادی از کارگران معترض آذرآب/ سرنوشت مجتمع همچنان نامعلوم است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۷۰

از قرار معلوم، در جریان اعترضات روز گذشته کارگران آذرآب، بیش از بیست کارگر بازداشت شده‌اند.

منابع خبری ایلنا در استان مرکزی از بازداشت کارگران معترض آذرآب خبر دادند.

به گفته‌ی این منابع، بعد از تجمع روز گذشته این کارگران و برخورد فیزیکی نیروهای انتظامی با کارگران معترض، بیش از بیست کارگر این واحد صنعتی بازداشت شدند.

این درحالیست که دادستان اراک در گفتگو با رسانه‌ها ضمن تایید این خبر گفته است: در جریان اعتراضات کارگری روز گذشته کارگران آذرآب که به درگیری بین نیروهای پلیس و کارگران منجر شد، ۲۱ نفر از کارگران بازداشت شدند.

وی افزوده است: بستن ریل و ایجاد وقفه در حرکت قطار کار ناشایستی است که متاسفانه برخی کارگران روز گذشته اقدام به این کار کردند.

در عین حال، مسئولان استانی از جمله معاون استاندار مرکزی و اداره کار استان مرکزی، علیرغم تماس‌های مکرر خبرنگار ایلنا، در این رابطه توضیحاتی ارائه نکردند؛ پیگیری از طریق وزارت کار نیز تا این لحظه بی‌نتیجه مانده است. پیگیری از طریق مقامات قضایی استان همچنان ادامه دارد.

گفتنی‌ست امروز وزیر کار در استان مرکزی حضور دارد و اعلام کرده در مورد سرنوشت آذرآب تصمیم‌گیری خواهد شد.

کارگران معترض آذرآب، خواستار خلع ید سهامداران و بازگشت مالکیتِ  مجتمع به دولت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز