خبرگزاری کار ایران

اعتراض دوباره کارگران حمل و نقل جاد‌ه‌ای خلیج فارس به عملی نشدن وعده‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۵۱

کارگران تعدیلی شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس امروز ۲۹ مهر ماه، بار دیگر اعتراض خود را با تجمع مقابل ساختمان استانداری آغاز کردند.

یکی از کارگران شرکت حمل و نقل جاده‌ای خلیج فارس به خبرنگار ایلنا گفت: گروهی از کارگران تعدیلی شرکت حمل و نقل خلیج فارس امروز، دوشنبه (۲۹ مهر ماه) به نشانه اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت به کارشان از سوی مسئولان شهرستانی، با سفر به تهران در مقابل ساختمان استانداری تهران تجمع کردند.

وی در تشریح جزئیات اعتراض خود و سایر همکارانش گفت: در آخرین تجمع کارگران تعدیلی شرکت حمل و نقل خلیج فارس، فرمانداری شهرستان اسلامشهر را مکلف به پیگیری مطالباتمان کردند در نتیجه فرمانداری مهلت ۴۸ ساعته خواست تا همه کارگران تعدیلی را طبق مفاد واگذاری شرکت به بخش خصوصی (که تا ۵ سال حق اخراج نیروی کار را ندارد) به کار سابق‌شان بازگرداند.

به گفته وی، با وجود اتمام مهلت هنوز تا این لحظه که چندروزی از مهلت داده شده، می‌گذرد اتفاق خاصی در خصوص بازگشت به کارمان رخ نداده است.

وی با بیان اینکه پیگیری نشدن مشکلاتمان باعث استمرار اعتراضات شده است گر چه تصور ما کارگران این بود که مسئولان شهرستانی پیگیر وضعیت شغلی ما خواهند شد، افزود: استانداری مخالفت اخراج شماری از کارگران قرارداد دائمی خلیج فارس است به همین دلیل پیگیری مشکلاتمان را با ارسال یک نامه به فرمانداری اسلامشهر واگذار کرده بود. اما کارفرما نیز نسبت به بازگشت به کارمان بی‌توجه است.

گفتنی است گروهی از کارگران دائمی شرکت حمل و نقل جاده‌ای خلیج فارس واقع در شهرستان اسلامشهر در اعتراض به تبدیل وضعیت قرارداد از حالت قرارداد مستقیم به پیمانکاری که در نهایت منجر به بیکاری شماری از آنها شده است‌، مرتبا دست به اعتراض صنفی می‌زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز