خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی مطرح کرد:

توسعه کمی و کیفی سمن‌ها در استان مرکزی اولویت است/ سمن‌ها در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروند فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۱۲

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: ما به صورت اولویت بحث توسعه کمی و کیفی سمن‌ها و واگذاری امور قابل واگذاری به آنها را پیگیری می‌کنیم. در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروندی طرح‌های ابتکاری داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد سجادی (مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی) در نشست اقتصاد مقاومتی که در  محل ساختمان استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما به صورت اولویت بحث توسعه کمی و کیفی سمن‌ها و واگذاری امور قابل واگذاری به آنها را پیگیری می‌کنیم. در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروندی طرح‌های ابتکاری داده شده است.

وی افزود: سمن‌هایی که ارتباط موضوعی با زمینه‌های اعلامی ما دارند، مطرح و پیگیری می‌شوند. در شهرستان‌ها در این خصوص نیز جلسه گذاشته‌ایم.

سجادی با بیان اینکه قرار است با بخش دولتی برای اجرای امور مشارکت کنیم، گفت: هیچ دولتی قادر نیست به تنهایی امور را انجام دهد و نیاز به سمن‌های غیرانتفاعی و غیرسیاسی و غیردولتی دارد.

او ادامه داد: تعدادی پیشنهاد از طرف شهرستان‌ها داشتیم. کارهای ابتکاری‌ای که بتوان تحول کوچکی در بخش‌های مختلف داشته باشیم برای ما اهمیت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سمن‌ها می‌خواهند کار داوطلبانه انجام‌دهند. اینکار در کشور ما نو پا است و به ویژه موسسات خیریه در این حوزه گنجانده می‌شوند. اگر قرار باشد اتفاق مثبتی بیفتد تعاملی دو طرفه بین دولت و سمن‌ها باید شکل بگیرد. ما از ابتدا فقط توجه به مرکز استان نداشتیم و می‌خواهیم مسئله سمن‌ها را در شهرستان‌ها نیز پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز