خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی قزوین از واحدهای تولیدی/ مرتفع کردن مسائل کارگری از امور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۴۸

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین و رئیس شعبه آبیک به همراه ریاست و اعضای هیات مدیره شهرک کاسپین دو از واحد تولیدی فراز پویان آراد، کوئل‌سازی و تعمیر قطعات ماشین آلات کشاورزی و... در محدوده شعبه آبیک بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، «سیروس نصیری» مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، اهتمام بخش خصوصی در تولید و صنعت کشور را به ویژه در سال رونق تولید از اولویت‌های کنونی برشمرد و نقش شهرک‌های صنعتی را به عنوان حلقه واسط کارفرما و بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور بسیار حائز اهمیت عنوان و بر درک متقابل نیاز کارفرما و صنعت تاکید کرد.

وی افزود: 180 میلیارد تومانی ماهانه به 73 هزار خانوار مستمری بگیر و بیش از هشت هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان قزوین پرداخت می‌شود.

«اصغر تک دهقان» رئیس هیات امنای شهرک کاسپین دو با اشاره به ترغیب کارفرمایان در زمینه‌ی آشنائی با قوانین و مقررات بیمه‌ای و ارزشیابی مدیران، در این خصوص گفت: این موارد از جمله امور ضروری در مسیر مرتفع نمودن مسائل کارگری و پیشگیری از چالش‌های فیمابین است. در شهرک کاسپین دو، 33 واحد فعال تولیدی با پروانه بهره‌برداری و حدود 40 واحد در مرحله نصب ماشین‌آلات بوده و امید است نگاه مسئولانه مدیرانی چون تامین اجتماعی به عنوان الگوی مدیریتی برای دیگر مسئولین قرار گیرد.

هادی نیک فطرت، مدیر عامل شهرک کاسپین دو از ارج و حرمت نهادن سازمانی به عظمت تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان تقدیر و از شهرک صنعتی کاسپین دو با قابلیت‌های گسترده آن به عنوان قطب اشتغال استان نام برد و از برپایی دوره‌های آموزشی این سازمان ویژه کارفرمایان استقبال کرد.

در ادامه این سفر مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور در کارگزاری رسمی، کانون بازنشستگان و همچنین شعبه آبیک در جریان اقدامات قرار گرفت و راهکارهای اساسی را در راستای تکریم واقعی ارباب رجوع و ایجاد اعتماد ملی بین مخاطبین به ویژه در شرایط کنونی سازمان و راه اندازی نهضت آی تی آن بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز