خبرگزاری کار ایران

در اصفهان انجام شد؛

برگزاری نشست نحوه صدور آراء هیات‌های حل‌اختلاف و کمیته‌های سخت و زیان‌آور ادارات کار

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۳۷۱

نشست آموزشی نحوه صدور آراء هیات های تشخیص و حل اختلاف و کمیته های سخت و زیان آور ادارات کار و آثار آن بر سازمان تامین اجتماعی با حضور معاون دیوان عدالت اداری و قضات شعب ۴۸ و ۶۰ دیوان در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین نشست آموزشی نحوه صدورآراء هیات‌های تشخیص و حل اختلاف با حضورحجت الاسلام و المسلمین باقری معاون دیوان عدالت اداری در حوزه کار و تامین اجتماعی، قضات شعب 48 و60 دیوان، معاونین ادارات کل حقوقی، نام‌نویسی و مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی و اعضاء هیات‌های حل اختلاف و سخت و زیان آور ادارات کار استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین باقری معاون دیوان عدالت اداری در حوزه کار و تامین اجتماعی در این نشست به عملکردخوب و شایسته تامین اجتماعی در رسیدگی شکایات مطروحه ارجاع شده به دیوان با موضوع مشاغل سخت و زیان آور و صدور آراء هیات های تشخیص و حل اختلاف اشاره کرد و گفت: بسیاری از شکایات مطرح شده به علت عدم اطلاع از قوانین و مقررات آن مجموعه بوده که منجربه طرح شکایت ازسوی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی و ادارات کار شده در صورتیکه اگر از قوانین و مقررات، اطلاعات کافی داشته باشند بسیاری ازمشکلات برطرف شده و نیازی به طرح دردیوان نیست.

باقری افزود: تمامی قضات دیوان به شکایات دراین حوزه رسیدگی و با دقت نظر قانونی رای خود را ارائه می کنند.

دراین نشست هادی معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان به گزارش کوتاهی از اقدامات و عملکرد این اداره کل پرداخت و هدف از این نشست را آشنایی با مجموعه قوانین و مقررات حقوقی ، تعامل و همکاری و ارائه راهکارهایی در تسریع امور دانست و افزود: امروزه با وجود خدمات الکترونیک بسیاری از مشکلات مخاطبین سازمان با همکاری و تعامل ادارات کارو همچنین استمرار اینگونه جلسات مرتفع شده است.

نیرومند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان ضمن تعامل و همکاری بسیارخوب ادارات کار و تامین اجتماعی این استان، به مشکلات فراروی در حوزه هیات‌های حل اختلاف و کمیته‌های سخت وزیان آور اشاره کرد و افزود: کارشناسان این اداره کل با دقت نسبت به بررسی موضوع ازقبیل مشاغل سخت و زیان آور و صدور آراء حل اختلاف و دیگر مشکلات کارگران اقدام می‌کنند و تلاش می‌شود دراین خصوص حقی از کسی ضایع نشود و مخاطبین به انتظارات قانونی خود برسند.
درادامه این نشست پنل آموزشی توسط معاونان ادارات کل نامنویسی، حقوقی و مستمریهای سازمان تامین اجتماعی برگزار و به بررسی مشکلات هیات های حل اختلاف و مشاغل سخت و زیان آورپرداختند.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز