خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

از واردات تجهیزات ایمنی غیراستاندارد جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۰۷

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید برای توسعه کسب و کارهای داخلی از ورود و توزیع تجهیزات ایمنی و بهداشت کار غیراستاندارد به کشور جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی در بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ایمنی، بهداشت محیط کار و آتش‌نشان با اشاره به پیشرفت‌های خوب در ساخت و تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت فنی در کشور افزود: برای رقابت با محصولات خارجی باید نخست استانداردهای معتبری برای تولید و ساخت این قبیل محصولات در کشور فراهم شود.

رئیس شورای عالی حفاظت فنی با تاکید بر این موضوع اضافه کرد: ایمنی و جان کارگران وابسته به تجهیزات ایمنی استاندارد است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توسعه فضای کسب و کار در این بخش حمایت می‌کند.

شاکرمی با تاکید بر اهمیت تجهیزات استاندارد در پیشگیری از حوادث ناشی از کار در زمینه ارتقای شاخص‌های ایمنی و حفاظت فنی گفت: نخست باید شرایط ایمن در محیط کار را به نحوی فراهم آورد که ظرفیت ایجاد حادثه به حداقل برسد و سپس با اقدامات کنترلی بر تامین ایمنی محیط کار نظارت کرد.

اوافزود: وسایل و تجهیزات کار استاندارد به عنوان رکن ارتقای ایمنی کار محسوب می‌شود و این موضوع با رویکرد بهره‌مندی از تکنولوژی ایمن بسیار با اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

  در این بازدید، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از چند محصول ایمنی در حوزه سیستم‌های اعلام و اطفای حریق که برای نخستین بار در کشور ساخته و عرضه شده است، رونمایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز