خبرگزاری کار ایران

وزارت کار اعلام کرد؛

جزییات برنامه هفته جهانی کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۹۹

به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت کار، هفته جهانی کارآفرینی با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی ۲۷ آبان تا ۴ آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در راستای تأکیدات رهبر انقلاب در سال‌های اخیر درباره رشد، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های اجرایی، سیاست‌گذار و قانون‌گذار علاقه‌مند، در نظر دارد برای ششمین سال متوالی «رویداد هفته جهانی کارآفرینی» را برگزار کند.

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) به عنوان بزرگترین رویداد هماهنگ با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی هر ساله در سراسر جهان در بازه زمانی ۲۷ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود.

در این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه برای ورود به عرصه کارآفرینی تلاش می‌شود نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب‌وکار تشویق شده و کسب‌وکار خود را آغاز کنند.

رویداد هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت شود.

برگزاری رویداد استارتاپی صنایع و خدمات نوآور، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی، نشست‌های تخصصی با مدیران و کارآفرینان کشور، کارآفرینی اجتماعی، تور علمی - آموزشی به منظور بازدید از کارخانه‌ها، پارک علم و فناوری، استارتاپ‌ها، نمایش فیلم‌های کسب و کار  برپایی نمایشگاه کسب و کار ازجمله برنامه‌های این رویداد بزرگ به شمار می‌رود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایتwww.gewiran.com  مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۶۰۹۳۶۲۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است که میلیون‌ها نفر از جوانان در سراسر دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی متصل شوند و در این حرکت ایده‌های جدید برای بهتر انجام دادن کارها و ایجاد مشاغل جدید را مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز