خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر رفاه در پیامی به تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان:

فوتبالیست‌های نابینا سر کار می‌روند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۷۰۰

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان گفت: حمایت از معلولان همواره جزو دغدغه‌های اصلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و هست و دستور مأکد ایشان برای حل مشکل اشتغال و حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال نابینایان در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت.

 به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی فر در پیامی اعلام کرد: پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نائب قهرمان و صعود به مسابقات پارالمپیک توکیو ٢٠٢٠  مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه ایرانیان بویژه جامعه ورزش دوستان و ورزشکاران شد.

در ادامه آمده است: حمایت از معلولان همواره جزو دغدغه‌های اصلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و هست و دستور مأکد ایشان برای حل مشکل اشتغال و حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال نابینایان در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت. بدون شک کسب این جایگاه ارزشمند از توانمندی، غیرت و تعصب قهرمانان دلاور کشورمان، وجود کادر فنی پرتلاش و مجرب، وفاق و همدلی، ثبات مدیریت و هم‌چنین برنامه‌ریزی مطلوب صورت گرفته از سوی مسئولین فدراسیون است.

صادقی فر در پایان تاکید کرده است: این موفقیت ارزشمند و پرافتخار را به ملت شریف ایران، جامعه ورزشی و بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی فوتبال نابینایان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون تلاشگران عرصه سلامت و ورزش را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز