خبرگزاری کار ایران

طلوعیان:

۳۹ واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید بازگشتند/۶۱۲ نفر بار دیگر مشغول به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۵۳۸

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، گفت: ۳۹ واحد صنعتی تعطیل مجددا به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن ۶۱۲ نفر از هم استانی‌هایمان بار دیگر مشغول به کار شدند.

به گزارش ایلنا، حسین طلوعیان گفت: با احیاء ۱۲ واحد صنعتی گلستان طی شش ماهه اول سالجاری ، حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان؛ از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان در استان تشکیل شده که نتیجه آن احیاء و راه‌اندازی ۱۲ واحد صنعتی در ۶ ماهه اول سال بوده است. 

طلوعیان با اشاره به واحدهای احیاء شده در سال گذشته نیز گفت: در سال ۱۳۹۷ نیز به همت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۳۹ واحد صنعتی تعطیل مجددا به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن ۶۱۲ نفر از هم استانی هایمان مشغول به کار شدند.

وی افزود: با راه‌اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال ۱۳۹۵ علاوه بر رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف سرمایه ثابت و در گردش، مالیاتی، بانکی، شرکت‌های خدمات رسان گاز، آب و برق، تامین اجتماعی و ... تعداد زیادی از واحدهای صنعتی تعطیل مجددا به چرخه تولید بازگشته‌اند و واحدهای صنعتی بسیاری نیز فعالیت‌های خود را توسعه داده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز