خبرگزاری کار ایران

کارگران کنتورسازی در انتظار تحقق وعده‌ها/ قرار است اوضاع تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۳۱

کارگران کنتورسازی ایران می‌گویند: در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان به اعتراضات خود خاتمه داده و در محل کار خود حاضر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه کنتورسازی ایران با بیان اینکه در آخرین دور اعتراض آنها اعضای شورای تامین استان وعده تشکیل کارگروهی را برای تغییر وضعیت کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران داده‌اند، در ادامه افزودند: از تقریبا ده روز پیش کارگران به امید تحقق وعده‌ها در محل کار خود حاضر شده‌ و منتظر عملی شدن وعده پرداخت مطالبات و از همه مهمتر تغییر مالکیت بخش خصوصی کارخانه هستند.

به گفته کارگران، طی یک سال گذشته آنها بارها به نهادهای مختلف دولتی در شهر قزوین مراجعه کرده و خواستار مشخص شدن وضعیت کارخانه و پرداخت مطالبات معوقه خود شده‌اند.

کارگران کنتورسازی ایران با بیان اینکه از سال ۹۵ تاکنون حدود ۲۵ ماه مزد معوقه از کارفرما طلبکاریم و پرداخت حق بیمه‌هایمان با مشکل جدی مواجه است، در ادامه افزودند: منتظر عملی شدن پرداخت مطالبات مزدی، معوقات بیمه‌ای، تامین امنیت شغلی، تعیین تکلیف وضعیت کارخانه و مالکیت آن هستیم که از یکسال و نیم  پیش دچار مشکل شده است.

آنها اظهار داشتند: این واحد تولیدی نزدیک به یک دهه است که با مشکلات تولید مواجه است و در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی ندارد. از مسئولان درخواست پیگیری مشکلاتمان را به صورت جدی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز