خبرگزاری کار ایران

محمودزاده:

سنگینی سبد خانوار متعلق به بخش مسکن است/ مسکن مهر و اقدام ملی در شورای مسکن مورد بحث قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۱۱۰

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: هم اکنون سنگینی سبد خانوار متعلق به بخش مسکن است و واقعا کسانی که حتی سال‌هاست مسئولیت زندگی را عهده‌دار هستند، تامین مسکن برایشان دشوار است.

به گزارش ایلنا، «محمود محمودزاده» با اشاره به اینکه سیستم‌های اداری محدودیت‌های خاص خود را دارند، انتظارات خود را از هریک از دفاتر زیرمجموعه معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد و گفت: هم اکنون سنگینی سبد خانوار متعلق به بخش مسکن است و واقعا کسانی که حتی سال هاست مسئولیت زندگی را عهده دار هستند تامین مسکن برایشان دشوار است که باید تلاش کنیم تا متقاضیان واقعی مسکن را صاحب خانه کنیم.

 محمود زاده ادامه داد: در بخش برنامه‌ریزی مسکن دو طرح مطرح شده و در حال پیگیری است. یکی بحث تکمیل مسکن مهر و مدیریت تکمیل و تحقق آن است که فلوچارتی برای آن ترسیم شده و دیگری اجرای طرح اقدام ملی است.

به گفته محمودزاده، شورای مسکن شنبه آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی برگزار می‌شود که در آن جلسه هم مسکن مهر و هم اقدام ملی مورد بحث قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: پیش‌نویسی تهیه شده که با مقیاس شهر و استان تامین سهمیه طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است. در این رابطه دو سطح تعیین شده که سطح اول شامل دستگاه‌ها و سازمان‌های ستادی است که (سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری، بنیاد مسکن، بانک مسکن و تفاهم‌نامه هایی که تاکنون امضا شده و یا امضا خواهد شد)، می‌شود.

محمودزاده، افزود: سطح دوم استان‌ها هستند که سبد متنوعی برای هرکدام تهیه و تنظیم شده است. بر اساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی سهمیه هر استان تعیین شده و بر اساس سهمیه تعیین شده، استانها اقدام به فعالیت می‌کنند. پیش‌نویس این موضوع در طرح اقدام ملی به اتمام رسیده است و در مسکن مهر در حال انجام هستیم. این دو موضوع به عنوان وظیفه تعیین شده معاونت پیگیری و دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز