خبرگزاری کار ایران

کارگران «پروژه طرح آبرسانی به دهدشت غربی» پاسوزِ کمبود اعتبار/ پولی در کار نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۲۳

کارگران پروژه طرح آبرسانی به دهدشت غربی می‌گویند: ماه‌هاست به دلیل کمبود بودجه حقوق نگرفته‌ایم.

کارگران پروژه طرح آبرسانی به دهدشت غربی در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران که برای شرکت «جهاد نصر کرمانشاه» کار می‌کنند، می‌گویند ماه‌هاست دستمزد ما پرداخت نشده است؛ این کارگران سقف مطالبات مزدی خود را تا شش ماه عنوان می‌کنند و مدعی هستند که مراجعات مکرر آنها به مقامات مسئول تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

این کارگران روز گذشته همزمان با سفر وزیر نیرو به استان کرمانشاه خواستار دیدار با او و طرح مشکلات خود شدند که ظاهراً موفق به این کار نشدند و نتوانستند مطالبات خود را با بالاترین مقام اجرایی حوزه نیرو در میان بگذارند.

عدم پرداخت معوقات مزدی کارگران طرح آبرسانی به دهدشت غربی در حالی صورت گرفته است که مسئولان شرکت جهاد نصر کرمانشاه، از کمبود اعتبار و عدم تخصیص آن از سوی مسئولان آب منطقه‌ای گلایه دارند و می‌گویند در صورتی که به ما اعتبار بدهند، مطالبات کارگران را پرداخت خواهیم کرد.

در این شرایط کارگران می‌گویند ما و خانواده‌هایمان پاسوز کمبود بودجه و اعتبار شده‌ایم و هیچ راهی برای خروج از این اوضاع نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز