خبرگزاری کار ایران

کارگران نیرو محرکه: روزی چند ساعت در راهیم/ کارفرما: همه نیروها را حفظ کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۷۰۳

کارگران شرکت تولیدی نیرو محرکه از انتقال کارخانه به ساوه انتقاد کردند و گفتند این انتقال برای ما دشواری به وجود آورده است.

کارگران شرکت تولیدی نیرو محرکه در تماس با خبرنگار ایلنا، از مشکلات شغلی پیش آمده در ماه‌های اخیر انتقاد کردند.

این کارگران می‌گویند:  سه ماه است که کارخانه را از هشتگرد به مامونیه ساوه منتقل کرده‌اند؛ این در حالیست که کارگران اکثرا ساکن هشتگرد و کرج هستند؛ درست است که  بعد از انتقال، سرویس را برقرار کردند اما بازهم برایمان دشوار است که روزی چند ساعت در راه باشیم.

این کارگران که تعداد آنها حدود ۵۰ نفر است، می‌گویند: روزی چند ساعت در راه هستیم و این مساله برایمان دشوار است.

قربانی (یکی از مدیران شرکت) می‌گویند: کارگران هر روز با سرویس رفت و آمد می‌کنند. ما در هشتگرد پروانه بهره‌برداری نداشتیم و چون آنجا در محدوده ۱۳۰ کیلومتر شهرهای بزرگ است، مجبور شدیم به جای دیگر منتقل شویم؛ با توجه به توان مالی شرکت نزدیکتر  نتوانستیم جایی را بگیریم؛ نهایتاً در مامونیه ساوه جا گرفتیم و در همانجا زمین خریداری کرده‌ایم و در حال ساخت کارخانه هستیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط نامناسب اقتصادی ما همه نیروها را حفظ کردیم حتی در حال جذب نیروی جدید هستیم؛ دستمزد کارگران نیز به موقع پرداخت می‌شود. ما از اصول سال رونق تولید کاملاً تبعیت کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز