خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره توانمندسازی و دانش افزایی مدیران و کارشناسان مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در پایان راه

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۰۲۱

امروز پنجشنبه (۱۱ مهرماه) آخرین روز از دوره آموزشی توانمندسازی و دانش افزایی مدیران و کارشناسان مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دوره آموزشی توانمندسازی و دانش افزایی مدیران و کارشناسان مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور از تاریخ 9 مهر آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد. 

در روز نخست این کارگاه آموزشی توضیحاتی درباره  قوانین، دستورالعمل‌های اجرایی و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را بیان شد. 

روز دوم این دوره آموزش را «عیسی  منصوری» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و «تازیکی» مدیر اجرایی طرح تکاپو  پیرامون رشد و توسعه اشتغال و مراحل زنجیره ارزش و راهکارهای اختصاصی کسب و کارها و مشکلات و ... با پرسش و پاسخ جهت رفع ابهامات و مشکلات واحدهای جهاد دانشگاهی در ۳۱ استان کشور برگزار کردند. 

گفتنی است که در حاشیه  این دوره آموزشی  قرارداد توانمندسازی ۵۴۳۰۰ نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در ۳۱ استان کشور در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، بین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (صندوق کار آفرینی امید)، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی به امضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز