خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری سی سخت خواستار روشن شدن وضعیت معوقات خود هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۴۳

کارگران شهرداری سی سخت برای مشخص شدن وضعیت مطالبات معوقه خود از جمع‌آوری زباله‌های شهری خودداری کردند. به دنبال این اتفاق برخی اعضای شورای این شهر با حضور در خیابان‌ها، اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در یاسوج گفتند: از حدود یک ماه پیش کارگران بخش خدماتی شهرداری سی سخت بارها برای وصول مطالبات معوقه خود مقابل ساختمان شهرداری دست به اعتراض صنفی زده‌اند. امروز نیز اعتراض کارگران ادامه داشت.

به گفته این کارگران؛ دلیل برپایی اعتراض حدودا یک‌ماهه آنها، بی‌تفاوتی مدیران شهرداری سی سخت در قبال پرداخت مطالبات مزدی کارگران مناطق مختلف شهرداری است.

به ادعای آنها؛ اعتراض صنفی کارگران واحد خدماتی (تنظیف و حمل زباله) گسترده‌تر شده است به طوری که طی روزهای گذشته کارگران تنظیف و حمل زباله از جمع‌آوری زباله‌های برخی مناطق شهر خودداری کرده‌اند.

این کارگران اظهار داشتند: با افزایش مشکلات مالی شهرداری، در روزهای گذشته سرپرست شهرداری سی سخت از مسئولیت خود در شهرداری کناره‌گیری کرده و این موضوع باعث تشدید مشکلات شده است.

کارگران سی سخت تصریح کردند: در نخستین روزهای اعتراض کارگران شهرداری سی سخت، فرمانداری شهرستان دنا با هماهنگی دهیاری اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها نمودند و با تشدید  مشکلات ناشی از جمع‌آوری نشدن زباله‌های شهری، در روزهای گذشته اعضای شورای شهر سی سخت نیز در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به جمع‌آوری زباله‌های شهر کردند.

علی یارعلیپور (سرپرست فرمانداری شهرستان دنا) پیش از این؛ با تایید اجتماع هر روزه کارگران خدماتی شهرداری سی سخت، وضعیت جمع‌آوری زباله در این شهر را به دلیل استمرار اعتراضات کارگران بخش خدماتی نامطلوب دانسته است.

به اعتقاد وی جمع آوری زباله های شهر توسط فرمانداری و دهیاران و یا اعضای شورای شهر یک مسکن است که فقط برای چند روزی جواب خواهد داد و می طلبد که مسئولان مربوطه این معضل را ریشه  ای حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز