خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۷۵

مدیرکل جدید تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران با حضور معاون امور استان‌های این سازمان و تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیران کل ستادی و استانی و شعب معارفه شد.

به گزارش ایلنا، قائم موهبتی معاون امور استان‌های این سازمان در این مراسم از اهتمام همه مدیران و همکاران اداره کل شهرستان‌ها به‌خاطر تلاش‌های انجام گرفته در ارائه خدمات با هدف تامین رضایت مخاطبان و شرکای سازمان تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدوارم موفقیت های مجموعه اداره کل شهرستانهای استان تهران که از برترین ادارات کل سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور است با مدیریت جدید باز هم تداوم یابد.

وی افزود: مجموعه اداره کل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران نقاط قوت فراوانی دارد اما برخی مشکلات هم وجود دارد که می توان با تلاش بیشتر به رفع آنها هم کمک کرد.

در این مراسم، «عباس اورنگ» مدیرکل جدید تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران با تشکر از اعتماد سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تقدیر از خدمات مدیران اسبق این مجموعه بیان داشت: اداره کل شهرستانهای استان تهران متشکل از همکارانی توانمند است و امیدوارم با فراهم نمودن محیطی آرام بتوانیم با کمک این عزیزان به ارتقای خدمات سازمان کمک کنیم.

معارفه اورنگ، باحضور قائم موهبتی معاون امور استان‌ها، «محمدمهدی برومندی» نماینده مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل ستادی و استانی و شعب، برگزار و از «داود سعدزاده» سرپرست سابق این اداره کل نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز