خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کشوری انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مطرح کرد؛

برون‌سپاری در سازمان فنی و حرفه‌ای بسیار اهمیت دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۰۲

لیراوی گفت: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق در بحث مهارت و ایجاد اشتغال و ترویج فن و حرفه‌ها باید به رونق و تولید واقعی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سفراله لیراوی (رئیس کانون کشوری انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای) با اشاره به اینکه در بحث چابکسازی نیروها، ایجاد اشتغال و رونق تولید بلاواسطه یا با واسطه به مهارت بازمی‌گردد، اظهار داشت: اگر قرار است بار دولت در بحث کوچکتر شدن دولت گامی برداشته شود، باید به سازمان فنی و حرفه‌ای توجه شود و سازمان فنی و حرفه‌ای نیز باید امور خود را برون‌سپاری کند.

وی افزود: از زمان آقای پاک‌سرشت، با برنامه‌هایی که اعلام کردند در راستای برون سپاری امور سازمان برداشته شد. نه ما از استقلال خود در سطح کشور دست برمی‌داریم و نه دولت‌های استعمارگر از استعمارگری دست برمی‌دارند.

لیراوی تصریح کرد: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق در بحث مهارت و ایجاد اشتغال و ترویج فن و حرفه‌ها باید به رونق و تولید واقعی دست یابیم. همه مسئولان نظام تاکنون به بحث برون‌سپاری و واگذاری به بخش خصوصی تاکید داشته‌اند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در راستای رفع بیکاری و اشتغال و چابک‌سازی گفت: مهارت باید از دبستان و دبیرستان و دانشگاه جدی گرفته شود. بخش خصوصی باید کاملاً از انزوا خارج شود. ما باید استقلال واقعی خود را با گسترش مهارت‌های منتج به شغل نشان دهیم.

او ادامه داد: در خصوص واگذاری مسئولیت‌ها نیاز به تعهد و تخصص وجود دارد و اقتدار و خلاقیت در مدیریت نیز لازم است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: در پایان به 12 هزار آموزشگاه سطح کشور نوید می‌دهم که پیشرفت‌های خوبی در آینده خواهیم داشت و وزیر محترم نیز به دنبال این تحول هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز