خبرگزاری کار ایران

برق کارخانه مجتمع معادن مس تکنار قطع شد/ پیگیری‌ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۵۰

کارگران کارخانه مجتمع مس تکنار در بردسکن واقع در استان خراسان رضوی از قطع برق این واحد تولیدی به دلیل انباشت بدهی‌ها به اداره برق و پیگیری‌های مسئولان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه مجتمع مس تکنار می‌گویند که این واحد تولیدی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و استراتژیک‌ترین واحدهای تولیدی منطقه؛ با مشکلات عدیده‌ای ازجمله قطعی برق مواجه شده است.

به گفته کارگران؛ این کارخانه از سال‌های گذشته مبالغی را به شرکت برق بردسکن بدهکار است و شرکت برق نیز علارغم دریافت بخشی از طلب خود در روزهای گذشته اقدام به قطع برق کرده است.

کارگران با بیان اینکه به علت نبود برق، تولید در این واحد صنعتی متوقف شده و آنها کاری برای انجام دادن ندارند، افزودند: با هماهنگی انجام شده با برخی مسئولان و شرکت توزیع برق استان، این موضوع در دست پیگیری است.

به گفته یکی از کارگران؛ مجتمع مس تکنار به دلیل شرایط اقتصادی کشور، وقوع سیل بی‌سابقه و بدهی‌های مالی کلان به برخی ارگان‌های دولتی از چندماه پیش دچار مشکلاتی است، با این حال توانسته با اولویت قرار دادن دستمزد کارگران بخش زیادی از بدهی خود به اداره برق را کاهش دهد.

او گفت: آنچه موجب نگرانی شده، وضعیتی است که در حال حاضر برای کارگران شاغل در کارخانه به وجود آمده است، چراکه به سبب قطعی برق، آنها کاری برای انجام دادن ندارند.

به گفته این کارگر؛ مدیران مجتمع مس تکنار در حال حاضر در تلاش هستند تا از طریق نهاد‌های دولتی همانند استانداری و فرمانداری بردسکن مشکلی که برای کارخانه مجتمع و کارگرانش بوجود آمده را مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز