خبرگزاری کار ایران

افتتاح فاز اول پروژه مسکن مهر پاوه با حضور وزیر کار؛

شریعتمداری: ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۵۷

فاز اول پروژه ۶۲۰ واحدی مسکن مهر پاوه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، فاز اول پروژه مسکن مهر پاوه شامل ۱۹۲ واحد است که تاکنون برای ساخت آن ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پاوه گفت: براساس تعهد وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

شریعتمداری افزود: اکنون در سطح کشور ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام وجود دارد که براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی تا پایان امسال ساخت این تعداد واحد به اتمام می رسد و آز آن ها  بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح مسکن امید طراحی و اجرا می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : این تعداد واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرها ، با همکاری شرکت‌های مهندسی مختلف به خصوص شرکت‌های تعاونی که نقش مهمی در ساخت مسکن دارند، احداث می شود.

شریعتمداری به افتتاح ۱۹۲ واحد مسکونی از تعاونی مسکن مهر شهر پاوه نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در مجموع ۴۰۲ واحد است که امروز ۱۹۲ واحد آن افتتاح شد و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد:  ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت ۱۹۲ واحد مسکن مهر پاوه هزینه شده است و  این پروژه تا سال ۹۲ تعطیل بود و  با همت استاندار و مسئولان محلی ساخت این پروژه از سر گرفته شد و اکنون شاهد افتتاح بخشی از این واحدها هستیم.

وزیر کار تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکن مهر جدید در پاوه وجود دارد و در صورت داشتتن متقاضی می‌توانیم این واحدها را نیز احداث و واگذار کنیم اما فعلا متقاضی نداریم.

وی قبل از افتتاح این پروژه با حضور در یادمان شهدای پاوه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. وی همچنین با امام جمعه پاوه دیدار کرد.

افتتاح طرح توسعه شرکت صنعت گستر سدید( تولید صندلی خودرو) و طرح توسعه شرکت لاوین پلاست بیستون(تولید کامپاند و گرانول پلیمری) از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمانشاه است.

همچنین شریعتمداری در ادامه نشست در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، شورای اداری استان کرمانشاه و نشست با مدیران عضو دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را در برنامه‌های خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز