خبرگزاری کار ایران

مدیریت کارخانه روغن نباتی جهان تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۶۴

منابع کارگری در کارخانه روغن نباتی جهان واقع در استان زنجان از تغییر مدیر داخلی این واحد تولیدی خبر دادند.

کارگران روغن نباتی جهان به خبرنگار ایلنا گفتند: مراسم معارفه زارع شکیب به عنوان مدیر جدید روغن نباتی جهان صبح امروز سه‌شنبه (۲۶ شهریور ماه) با حضور برخی مسئولان استانی در محل کارخانه برگزار شد.

کارگران با بیان اینکه این تغییر ازسوی کارفرمای اصلی کارخانه به دنبال مصوبات اخیر برخی مسئولان قضایی و دولتی استان انجام شده است، افزودند: در عین حال کارفرما طبق مصوبه فوق مکلف به پرداخت بخش زیادی از مطالباتمان شده که در اولین قدم یک ماه حقوق فروردین ماه کارگران را در روز یکشنبه (۲۴ شهریور) به صورت پایه حقوق پرداخت کرد.

کارگران روغن نباتی جهان با بیان اینکه تغییر متوالی مدیران مشکلی از ما حل نمی‌کند بلکه ما به دلیل مشکلات معیشتی خواستار دریافت بخش بیشتری از طلب‌های مزدیمان هستیم، افزودند: هر یک از کارگران دست‌کم ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان از کارفرما طلبکارند که بخش زیادی از آن مربوط به مطالبات مزدی‌ سال ۹۳ تا اسفند ۹۷ می‌شود که پرونده شکایت آن در اداره کار زنجان باز است.

کارگران روغن نباتی جهان در خاتمه افزوند: مشکل کارگران روغن نباتی جهان فقط پرداخت ناقص یک ماه حقوق نیست بلکه آنها با مشکلات دیگری روبرو هستند که معوقات ۳۴ ماهه بیمه‌ای خود و خانواده‌هایشان بخشی از آن است و به همین دلیل از مسئولان انتظار رسیدگی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز