خبرگزاری کار ایران

خانه پرستار خراسان رضوی مطرح کرد؛

اجرای گزینشی قانون ارتقای بهره‌وری قانون گریزی است/ قانون در همه بیمارستان‌ها لازم‌الاجراست

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۴۶

خانه پرستار خراسان رضوی تاکید کرد: اجرای قانون ارتقای بهره‌وری در کلیه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و تامین اجتماعی و خیریه و نظامی و انتظامی و پرسنل فوریت‌های پزشکی لازم‌الاجرا بوده و شرط و شروط گذاشتن برای اجرای این قانون، خود نوعی قانون گریزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه پرستار خراسان رضوی طی بیانیه‌ای ایجاد هر گونه شبهه و مشکل و سد در راه اجرای قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان نظام سلامت، مخصوصا برای پرستاران شاغل در بیمارستان‌های دولتی و فوریت‌های پزشکی را به عنوان عدم تمکین در اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به بارگزاری فرم تعهد اجرای قانون بهره‌وری در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به صورت یکجانبه برخی از امتیازات این قانون را نادیده گرفته و بر اجرای برخی از بندهای این قانون به صورت گزینشی تاکید دارد، از مسئولان محترم این دانشگاه انتظار دارد به نحو مقتضی نسبت به رفع شبهات در راه اجرای قانون بهره‌وری اقدام مناسب انجام داده و نتیجه را فورا به اطلاع پرستاران شاغل در بیمارستانهای دولتی و مراکز فوریت های پزشکی برسانند.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: لازم به ذکر است که اجرای قانون ارتقای بهره‌وری در کلیه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و تامین اجتماعی و خیریه و نظامی و انتظامی و پرسنل فوریت‌های پزشکی لازم‌الاجرا بوده و شرط و شروط گذاشتن برای اجرای این قانون، خود نوعی قانون‌گریزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز