خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی:

ضرورت انسجام اتحادیه‌های کارگری جهان برای مقابله با تحریم‌ها/ مردم از جنگ و خونریزی خسته شده‌اند/ آماده انتقال تجربیات خود به اتحادیه کارگری سوریه هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۹۲

اجلاس اتحادیه‌های کارگری کشورهای جهان در سوریه که با حضور نمایندگان اتحادیه‌های کارگری کشورهایی مانند ایران، سوریه، ایالات متحده آمریکا، ایرلند، استرالیا، آفریقای جنوبی، کنیا، سوییس، انگلیس، روسیه، فرانسه، ایتالیا، هند، ترکیه، عراق، بحرین، لبنان، فلسطین و... به مدت ۵ روز در شهر دمشق سوریه برگزار شد، پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق‌زاده تبریزی (دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی) که در نشست‌های تخصصی اجلاس اتحادیه‌های کارگری کشورهای جهان در سوریه حضور داشت در مورد برگزاری این نشست گفت: هیئت بلند پایه کارگری ایران متشکل از آقایان روح اله بابایی صالح و علی ساری از نمایندگان فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، جواد برات دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، رضا محمد ولی (قائم مقام خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران) در این اجلاس حضور یافته بودند.

صادق‌زاده در مورد اهداف حضور هیئت ایرانی در این نشست گفت: اعلام همبستگی اتحادیه‌های کارگری جهان در جهت مبارزه با استکبار جهانی، تاکید بر تقویت همکاری‌های کارگری بین دو کشور از جمله دلایل حضور هیئت بلند پایه کارگری جمهوری اسلامی ایران در این نشست بود.

وی همچنین با بیان اینکه دو کشور زمینه‌های فراوانی برای همکاری دارند، خاطر نشان کرد: تلاش خواهد شد تعاملات اتحادیه‌های کارگری دو‌ کشور نیز به نحو مطلوب گسترش یابد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کارگران این استان آماده انتقال تجربیات خود به اتحادیه کارگری سوریه هستند و خانه کارگر با تلاش خود زمینه‌های خودکفایی و استقلال و نیز قطع وابستگی صنعتی سوریه به بیگانگان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: باید انسجام بیشتری بین اتحادیه‌های کارگری جهان برای مقابله تحریم‌ها برقرار شود چراکه امروز واقعا مردم جهان از جنگ و خونریزی خسته شده‌اند و مردم عادی بیشترین ضرر را در مقابله و جنگ می‌بینند.

صادق‌زاده در پایان اذعان کرد: نمایندگان اتحادیه‌های کارگری جهان در شهر دمشق سوریه گردهم آمدند تا ضمن حمایت از دولت و مردم مظلوم سوریه، پیروزی این مردم را به تروریسم تبریک بگویند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز