خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۶۹

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری کرمان ضمن بازدید از چندین واحد تولیدی درمنطقه ویژه اقتصادی سیرجان از نزدیک مشکلات قضایی ومسائل حقوقی تولیدکنندگان و صنعت گران را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا؛ یدالله موحد(رئیس کل دادگستری استان کرمان )به همراه جمعی از معاونان دادگستری این استان پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی  وحمایت از رونق تولید را برگزار و از نزدیک مشکلات  صنعتگران و تولید کنندگان بررسی شد.

موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان اراده جمعی قضات دادگستری و دستگاه های اجرایی استان کرمان را در رفع موانع تولید حائز اهمیت دانست و گفت: برای حل مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و رفع موانع تولید نیازمند تلاش همه مسئولان هستیم و در استان کرمان نیز شاهد این مشارکت و همراهی هستیم .

به گفته وی ؛از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در مجموع مشکلات بالغ بر ۷۰ فعال یا مجموعه اقتصادی در ستاد و سایر حوزه‌های قضایی استان رسیدگی و حل و فصل شده است.

او گفت: بازدید مسئولان از واحد‌های تولیدی و گفت‌وگوی چهره به چهره با صاحبان صنعت در تصمیم گیری‌ها و اتخاذ تدابیر از سوی مدیران بسیار موثر و ارزشمند خواهد بود.

وی افزود: در راستای حل مشکلات بنگاه اقتصادی و کارگاه‌های تولیدی، مقامات قضایی دستورات متعددی در جهت رفع موانع حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی صادر نموده‌اند که در بسیاری از موارد از تعطیلی خط تولید جلوگیری بعمل آمده است.


گفتنی است ؛نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان در این بازدید ۲ ساعته از خط تولید کارخانه ساخت لوازم خانگی (تلویزیون LED و یخچال فریزر)، کارخانه فولاد (تولید آهن اسفنجی) و خط تولید کارخانه تولید روغن خوراکی در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

در این بازدید مدیران عامل واحد های تولیدی وصنعتی منطقه اقتصادی سیرجان نیز به بیان مشکلات خود پرداختند.آنها مهم‌ترین دغدغه و مشکلات خود را نقدینگی و تامین مواد اولیه، سرمایه در گردش، انتقال ارز و افزایش قیمت چند برابری مواد اولیه و عدم تناسب آن با افزایش قیمت محصول اعلام کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز