خبرگزاری کار ایران

طرح تجمیع را برای کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن اجرا کنید

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۹۸۰

کارگران شرکتی شاغل در نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن کشور خواستار اجرای طرح تجمیع وطبقه بندی مشاغل خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن کشور که شمار آنها تا حدود ۷ هزار نفر می‌رسد، نسبت به عدم اجرای طرح تجمیع و طرح طبقه‌بندی مشاغل خود انتقاد دارند.

آنها با بیان اینکه همه ما کارگران نکهداری خط وابنیه فنی تحت مسئولیت چندین شرکت پیمانکاری با حداقل حقوق و مزایا در نواحی و مناطق محروم کشور مشغول کار هستیم در ادامه گفتند: ما خواستار اجرای طرح تجمیع و قرارگیری کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن در این طرح هستیم و متاسفانه علیرغم درخواست‌های ما این طرح هنوز برای کارگران ابنیه فنی اجرایی نشده است. تجمیع کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف موجب یکسان‌سازی شرایط کار می‌شود و نظارت و اجرای قانون را تسهیل می‌نماید.

به گفته کارگران خطوط ابنیه فنی راه آهن؛ تعدادی از همکاران ما در سایر واحدهای راه آهن طرح تجمیع شده‌اند ولی در این رابطه برای کارگران خطوط ابنیه فنی صورت نپذیرفته است متاسفانه علیرغم پیگیری‌های فراوان کارگران ابنیه فنی، هنوز هیچ حمایتی از طرف مسئولان، شامل حالمان نگردید. این در حالیست که کارگران ابنیه فنی در تمامی فصول در سرما و گرما به کارهای سخت و طاقت فرسای مشغول کار هستند.

طبق اظهارت کارگران ابنیه فنی؛ تجمیع کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف موجب یکسان سازی شرایط کار می شود و نظارت و اجرای قانون را تسهیل می‌نماید.

همچنین برخی از این کارگران خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل خود هستند که طبق قانون باید در شرکت‌های دارای پرسنل بالای ۵۰ نفر اجرایی شود.

کارگران خطوط ابنیه فنی راه آهن کشور همچنین از پرداخت نامنظم حقوقشان انتقاد کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز