خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی توضیح داد؛

انتخاب عادلانه در مشاغل مدیریتی با اجرای طرح شناسایی مدیران آینده

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۳۰

معاون امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی گفت: طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی با ایجاد فرصت برابر برای همه همکاران علاقه‌مند، امکان شناسایی و انتخاب عادلانه‌تر در انتصابات را بهتر از گذشته فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌ کل روابط‌ عمومی سازمان تامین اجتماعی، قائم موهبتی اظهار داشت: فراخوان شناسایی مدیران آینده سازمان از ۲۹ مرداد با همکاری دفتر راهبری سیستم‌های این سازمان برای ۱۱ سمت از مشاغل مدیریتی ادارات‌کل استانها و مدیریت‌های درمان و واحدهای اجرایی زیر مجموعه آنها عملیاتی شد.

او با بیان اینکه این طرح از ابتکارات هوشمندانه مدیرعامل محترم سازمان در حوزه منابع‌ انسانی سازمان است و باعث تحول خواهد بود، افزود: این فراخوان به گونه‌ای طراحی شد که تمامی همکاران علاقه‌مند و توانمند با اولویت جوانان و بانوان که خود را واجد شرایط می دانند شرکت نمایند.

موهبتی ادامه داد: فراخوان شناسایی مدیران آینده سازمان آثار بسیار مفیدی را در استفاده از ظرفیتهای منابع انسانی با ایجاد فرصت برابر برای همه همکاران فراهم کرده است.

او افزود: این ۱۱ سمت بر اساس شیوه‌نامه ارزیابی و انتصاب مدیران سازمان تامین اجتماعی که از اول فروردین سال ۹۵ عملیاتی شده، تعیین شده است.

موهبتی گفت: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی و شناسایی همکارانی است که برای سطوح مدیریتی ۱۱ گانه «مدیرکل استان»،«مدیردرمان استان»، «معاون بیمه‌ای مدیرکل استان»، «معاون اداری و مالی مدیرکل استان»، «رئیس شعبه تیپ ممتاز»، «رئیس شعبه تیپ یک»، «معاون درمان مدیریت ‌درمان استان»، «معاون اداری و مالی مدیریت‌درمان استان»، «رئیس‌دفتر اسناد پزشکی استان»، «رئیس بیمارستان» و«رئیس دی‌کلینیک» بدون تعیین استان و محل خدمت، دارای قابلیت و توانمندی کافی و لازم هستند.

او ایجاد فرصت برابر برای تمامی همکاران در سراسر کشور، شناسایی ظرفیت‌های علمی و عملکردی برای ارتقای شغلی و تصدی سمت‌های مدیریتی با اولویت جوانان و بانوان را از دیگر اهداف مهم این طرح عنوان کرد.

موهبتی خاطرنشان کرد: «طرح شناسایی مدیران آینده» در سازمان تامین اجتماعی از طریق ثبت نام در سامانه، بررسی سوابق متقاضیان بر اساس مفاد کاربرگ های تکمیل شده توسط افراد،ارزیابی اسنادی سوابق،برگزاریآزمون کتبی،بررسی برنامه های افراد برای سطوح پیشنهادی، مصاحبه تخصصی ،ارزیابی محیطی و ۳۶۰ درجه و بررسی سوابق عملکردی سنوات خدمت در سازمان اجرا می شود.

او اشاره نمود: افراد واجد شرایط و شایسته مدیریت و همچنین همکارانی که در حال حاضر در مشاغل مدیریتی یازده‌گانه هستند و تمایل به ارتقا از محل ردیف فعلی را دارند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: در آینده هر نوع انتصاب یا جابجایی در مشاغل مدیریتی سازمان صرفا از این طریق میسر است.

علی‌اکبر ربیع‌زاده، مدیرکل نظارت‌ و ارزشیابی معاونت امور استان‌ها نیز در این زمینه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۸۰۰ نفر از همکاران در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بیشترین تعداد شرکت کنندگان از استان تهران و کمترین از استان خراسان شمالی بوده است. همچنین ۸۱ درصد شرکت کنندگان مرد و ۱۹درصد آنان را بانوان تشکیل داده‌اند.

ربیع زاده با اشاره به اینکه مطابق ابلاغیه مدیرعامل محترم سازمان هریک از همکاران می توانند برای حداکثر ۳ سمت از سمت‌های یازده‌گانه در این طرح ثبت نام نمایند گفت ثبت نام همکاران محترم در این فراخوان بمنزله تغییر در مدیریت فعلی سطوح پیشنهادی نبوده و صرفا برای شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی مدیران آینده است.

او با بیان اینکه طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی همزمان با عید سعید غدیرخم(۲۹ مرداد) آغاز شده است، گفت: ۱۷ شهریور ماه پایان مهلت ۲۰ روزه شرکت و ثبت نام دراین فراخوان است و علاقه‌مندان فرصت دارند با مراجعه به سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir و سامانه نظام پیشنهادها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز