خبرگزاری کار ایران

انجمن فعالان صنفی بازنشستگان کشوری:

قوه قضائیه به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری ورود کند/ معیشت و درمان بازنشستگان با دشواری روبروست

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۵۳

انجمن فعالان صنفی بازنشستگان کشوری در بیانیه‌ای به طرح مطالبات خود پرداختند؛ مطالباتی که به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری گره خورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن فعالان صنفی بازنشستگان کشوری در بیانیه‌ای از رئیس قوه قضائیه خواستند که به دولت برای اجرای قوانین برزمین مانده فشار بیاورد.

در این بیانیه می‌خوانیم: « 12 سال از تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری می‌گذرد  اما همچنان شاهد عدم اجرای کامل این قانون توسط دولت های قبلی و فعلی هستیم که از این حیث بازنشستگان متحمل خسارات مالی و معنوی فراوان شده و از حیث معیشت و درمان نیز به مشکل خورده‌اند. در طی این سال ها بازنشستگان انواع راه‌ها برای رساندن صدای اعتراض خود به این بی قانونی را طی کرده‌اند؛ با وجود رایزنی‌ها و تعاملات گسترده، همچنان شاهد بی‌توجهی دولت و مجلس هستیم که در اثر  آن استیصال بیشتر بازنشستگان را شاهد هستیم.»

در پایان این بیانیه آمده است: انتظار داریم قوه قضائیه با مسئولان مربوطه ای که از اجرای قانون استنکاف کرده و می‌کنند  و مسبب اصلی ایجاد این وضعیت وخیم برای خانواده بزرگ بازنشستگان هستند، برخورد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز