خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

شیعه امام حسین(ع) دزدی و اختلاس نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۰۴۹

رئیس اتحادیه زنان کارگر گفت: شیعه امام‌حسین(ع) دزدی، اختلاس، ظلم و ستم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس اتحادیه زنان کارگر و عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در سومین شب مراسم عزاداری دهه اول محرم که در محل خانه کارگر با حضور اقشار مختلف کارگران برگزار شد با بیان اینکه در دهه‌هایی که از زندگی من می‌گذرد شاهد خوانش‌های متعدد و مختلفی از امام‌حسین(ع) بوده‌ام، عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، امام‌حسین(ع) نماد آزادگی و مقابله با ظلم بود و زمانی که بعد از انقلاب هم دیدیم امام‌حسین(ع) به نماد شهادت و ایستادگی تبدیل شد و کسانی با الگو گرفتن از ایشان راه شهادت را پیش گرفتند.

سهیلا جلودارزاده ادامه داد: برای عده‌ای هم امام‌حسین(ع) وسیله کسب درآمد و قدرت است. این اتفاق در 1400 سال گذشته و حتی پیش از آن برای پیامبران و آزادگان دیگر هم بوده و کسانی با استفاده از آنها خواسته‌اند پرچم آزادگی را پایین بیاورند.

عضو خانه کارگر با بیان اینکه در این شرایط است که فکر کردن به اینکه واقعا شیعه بودند و حسینی بودند چیست، اهمیت می‌یابد، بیان کرد: شیعه یعنی انقلاب در انقلاب. شیعه یعنی دنباله‌رو، اما دنباله‌روی چه کسی؟ این امامان که ما از آنها پیروی می‌کنیم چه می‌گویند؟

او ادامه داد: نهج‌البلاغه با این جمله آغاز می‌شود: «اول دین معرفت اوست». امام اول شیعیان می‌گوید کسی شیعه است که معبود خود را بشناسد و کسی که معبود خود را بشناسد شیعه امام‌حسین (ع) است.

رئیس اتحادیه زنان کارگر گفت: شیعه امام حسین(ع) دزدی، اختلاس، ظلم و ستم نمی‌کند.

او با بیان اینکه کسی که معبود خود را می‌شناسد و شیعه امام‌حسین(ع) از ریا و تظاهر دوری می‌کند، عنوان کرد: شیعه امام حسین(ع) از ترس به دور است مثل شهدای ما که کار و تحصیل و زن و بچه‌شان را رها کردند و به جبهه‌ها رفتند تا خدا را پیدا کنند.

جلودارزاده با بیان اینکه شیعه امام‌حسین(ع) حق‌الله و حق‌الناس را رعایت می‌کند، گفت: آن کسی که با واردات باعث تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود؛ کارگران را بیکار و حق‌الناس را ضایع می‌کند، شیعه امام‌حسین(ع) نیست.

او با تاکید بر اینکه در مجلس امام‌حسین(ع) بیش از همه باید فکر کرد، ادامه داد: باید در مجلس امام حسین(ع) قرآن خواند و به معنای آن اندیشید تا به معرفت خدا برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز