خبرگزاری کار ایران

شورای اسلامی کار هپکو:

از پیگیری اخبار از رسانه‌های معاند و وطن‌فروشان خارج‌نشین خودداری کنید

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۸۸

از پیگیری اخبار و اطلاعات از رسانه‌های معاند و وطن‌فروشان خارج‌نشین خودداری فرموده و موارد مذکور را از رسانه‌ها و جراید معتمد ایران اسلامی پیگیری فرموده و به لجن‌پراکنی این کاسبان نابودی ایران اسلامی توجه ننمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای اسلامی کار هپکو طی بیانیه‌ای معتقد است که برخی شبکه‌های معاند و معلوم‌الحال با انتشار مطالب موهن، خلاف واقع و متوهمانه در حال تلاش برای گره زدن مشکلات صنفی کارگران هپکو به مسائل سیاسی و سوءاستفاده از آن هستند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

همانگونه که استحضار دارید اجرای نادرست سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی، منجر به ورشکستگی و بروز مشکلات عدیده برای برخی از صنایع مادر ایران عزیزمان شده و شرکت هپکو به عنوان یکی از افتخارات صنعت کشور و نمونه‌ای بی‌بدیل در خاورمیانه هم از این تندباد بی‌تقوایی و سودجویی کلان در امان نمانده و ادامه وضع موجود قطعاً آنرا به ورطه نابودی خواهد کشاند.

کارگران شریف این صنعت به عنوان فرزندان انقلاب، جلوگیری از غارت بیت‌المال را وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و در حفظ این ابزار استراتژیک در طول سال‌های دفاع مقدس و همچنین صنعتی مادر در عمران و آبادانی ایران اسلامی، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند نمود. دغدغه فرزندان انقلابی هپکو بیان صریح مشکلات آن با مسئولین انقلاب بوده که بر خلاف ادعای مدعیان دموکراسی در کشورهای غربی شاهدیم که به برکت انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی ناشی از آن، با صدایی رسا و در نهایت آرامش انجام شده و با همت مسئولین مرتبط به نتیجه هم خواهد رسید.

اما در کشاکش این تلاش‌ها برای رساندن مشکلات هپکو به گوش مسئولین کشور، برخی شبکه‌های معاند و معلوم‌الحال که به هیچ وجه خیرخواه این کشور نبوده و نیستند با انتشار مطالب موهن، خلاف واقع و متوهمانه در حال تلاش برای گره زدن این مشکلات صنفی به مسائل سیاسی و سوءاستفاده از آن هستند و کمافی‌السابق در توهم نابودی ایران اسلامی به سر می‌برند.

لذا ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران اسلامی به دلیل مشکلات احتمالی بوجود آمده، استدعا دارد مانند گذشته از پیگیری اخبار و اطلاعات از رسانه‌های معاند و وطن‌فروشان خارج‌نشین خودداری فرموده و موارد مذکور را از رسانه‌ها و جراید معتمد ایران اسلامی پیگیری فرموده و به لجن‌پراکنی این کاسبان نابودی ایران اسلامی توجه ننمایند.

در ضمن علاوه بر موارد فوق، مطلبی در اتاق خبر یک روزنامه در تاریخ۹۸/۰۶/۰۴ از قول قائم مقام مدیرعامل هپکو مبنی بر تحریک کارگران هپکو توسط سیاسیون و اعتراض همیشگی ایشان درج شده که مجددا و موکدا اعلام می‌گردد اعتراضات کارگری هپکو صرفاً یک اعتراض صنفی و خودجوش در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال ایران اسلامی بوده که به هیچ وجه جنبه سیاسی نداشته و اصولاً کارگران شریف هپکو (برخلاف شخص قائم مقام مدیرعامل محترم) ارتباط خاصی با اشخاص و تشکل‌های سیاسی نداشته و ادامه‌دار بودن اعتراضات به دلیل باقی ماندن مشکل اصلی هپکو -مبنی بر عدم تعیین تکلیف مالکیت و رونق تولید- در طی سالیان گذشته بوده است و این را حق خود و دیگر کارگران مظلوم این مجموعه می‌دانیم که نسبت به اعاده حیثیت از طریق مراجعه قضایی ذیصلاح پیگیر اتهامات ایشان به کارگران همیشه در صحنه هپکو باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز