خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه اعتباری با محوریت پیشگیری از اعتیاد در محیط کار امضا شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۶۳

تفاهم‌نامه اعتباری با محوریت پیشگیری از اعتیاد در محیط کار بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در مراسم امضای تفاهم‌نامه اعتباری با محوریت پیشگیری از اعتیاد در محیط کار بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور ابراهیم صادقی فر (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و سعید منتظرالمهدی (معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر) تفاهم نامه اعتباری با محوریت پیشگیری از اعتیاد در راستای کمک به اجرای طرح یاریگران زندگی از طریق کاربست ملی شیوع شناسی اعتیاد و برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید (کاج) با رویکرد پیشگیری اولیه اعتیاد در محیط‌های کار در استان‌های سراسر کشور در راستای سند جامع پیشگیری از اعتیاد و با اخذ تاییدیه اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد به امضا رسید.

  صادقی فر در این مراسم با اشاره به اینکه همچنین حدود سه هفته پیش در راستای اجرای طرح کاج تفاهم‌نامه‌ای نیز با دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسیده است، گفت: در این طرح از بسته‌های مهارتی که در قالب سه بسته خدمتی تهیه شده است، استفاده می‌شود.

 معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این مراسم گفت: با کمک جوانان برای ارائه نسخه‌های کاربردی و کارساز برای مواجهه با اعتیاد باید اقدام کنیم.

منتظر‌المهدی خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد معتادین با مشکلات خانوادگی ازجمله طلاق دست و پنجه نرم می‌کنند.

بر اساس این تفاهم‌نامه از طریق کاربست ملی شیوع شناسی اعتیاد، برنامه پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز