خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت فاکتورهای درمانی/ کشاکش میان شرکت و بیمه‌پرداز تکمیلی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۷۶

کارگران ارکان ثالث حفاری می‌گویند: فاکتورهای درمانی ما توسط بیمه تکمیلی پرداخت نمی‌شود؛ این در حالیست که هر ماه هزینه بیمه تکمیلی از حساب‌مان کسر می‌شود.

کارگران ارکان ثالثِ حفاری در تماس با خبرنگار ایلنا، از خدمات بیمه تکمیلی خود انتقاد کردند و گفتند نمی‌دانیم این شرایط معلول قصور کارفرماست یا بیمه‌گذار تکمیلی.

این کارگران در تشریح شرایطی که موجبات این نارضایتی را فراهم آورده می‌گویند: هر ماه 65 هزار تومان برای بیمه تکمیلی می‌پردازیم اما وقتی برای تسویه‌حساب فاکتورها به شرکت بیمه تکمیلی مراجعه می‌کنیم، می‌گویند فقط فاکتورهایی که مربوط به قبل از فروردین ماه است، قابلیت تسویه دارد؛ آنها مدعی هستند شرکت ما با آنها قرارداد نبسته و مبالغ را به حساب آنها نریخته؛ درحالیکه این مبالغ هر ماه از حساب کارگران کسر می‌شود.

کارگران ارکان ثالث می‌گویند: اگر بین شرکت و بیمه‌گذار، کشاکش و مشکلی وجود دارد، این مساله قاعدتاً نباید ربطی به ما کارگران که هر ماه به موقع هزینه بیمه تکمیلی خود را می‌پردازیم، داشته باشد؛ چرا ما کارگران پیمانکاری با این سطح پایین دستمزد باید هم بیمه پایه بپردازیم و هم بیمه تکمیلی و باز هم ماه‌ها منتظر تسویه فاکتورهای درمان خود باشیم؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز