خبرگزاری کار ایران

صالحی‌نیا:

حمایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از سرمایه‌گذاران/ جبران کسری وثیقه تا سقف ۳۰ میلیارد ریال با صدور ضمانتنامه

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۵۸۸

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از حمایت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای تامین کسری وثیقه سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی جهت دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، «محسن صالحی نیا» در بازدید از شهرک صنعتی قیر و کارزین با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی افزود: دراین زمینه اعتباراتی از منابع داخلی سازمان تخصیص می‌یابد.

او همچنین با بیان اینکه بخش عمده ای از مسائل سرمایه‌گذاران با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش رفع می‌شود، بیان کرد: بخش صنعت استان فارس در سال‌های گذشته در دریافت تسهیلات رونق تولید عملکرد مناسبی داشته وفارس جزء سه استان کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیرصمت تصریح کرد: امسال نیز تسهیلات مناسبی درقالب تسهیلات تبصره ۱۸ پیش بینی شده و واحدهایِ متقاضی می‌توانند از آن استفاده کنند.

صالحی نیا همچنین بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه‌های استانی و ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از شتاب در اجرای طرح های تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی قیروکارزین خبرداد و گفت: در یک سال اخیر افزون بر ۱۵میلیاردریال اعتبار برای توسعه وتکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی هزینه شده است.

احد فتوحی افزود: عملیات اجرایی طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری با اعتباری افزون بر۷.۵میلیارد ریال و سه طرح دیگر در بخش‌های تکمیل شبکه روشنایی، پروژه پل جاده دسترس باند رفت و نیز پروژه تکمیل زیرسازی و آسفالت نیز با اعتبار ۸ میلیارد ریال با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرا یا در مرحله انجام است.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها شهرک صنعتی قیروکارزین به یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی در حوزه زیرساخت‌ها تبدیل و مهیای استقرار واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: شهرک صنعتی قیروکارزین در زمینی به مساحت 75 هکتار احداث که 52 هکتار آن آماده واگذاری است

فتوحی مطرح کرد: در شهرک صنعتی قیروکارزین تاکنون ۲۸قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقدشده که از این تعداد ۷ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۶۰ نفر بهره‌بردار و ۲۱واحد صنعتی در حال ساخت‌وساز است که دو واحد صنعتی نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فتوحی خاطرنشان کرد: این شهرک گنجایش استقرار 260 واحد صنعتی با کاربری‌های مختلف در حوزه صنایع کوچک و متوسط با پیش‌بینی اشتغال افزون بر 1300 را در خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز