خبرگزاری کار ایران

در جلسه اعضای کانون بازنشستگان فولاد با سرپرست جدید صندوق مطرح شد؛

مطالبات بازنشستگان تا پایان سال پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۸۶۹

سرپرست جدید صندوق بازنشستگی فولاد روز گذشته (شنبه ۱۹ مرداد ماه) با اعضای کانون‌های بازنشستگی صنعت فولاد سراسر کشور تشکیل جلسه داد. در این جلسه پیرامون مسائل و مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از بازنشستگان صنعت فولاد گفتند: سیدعباس هاشمی منش (سرپرست  صندوق بازنشستگی فولاد) روز گذشته با اعضای کانون‌های بازنشستگی صنعت فولاد در محل صندوق  گردهم آمدند تا در نشستی پیرمون مسائل و مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد کشور پرداخته و در این ارتباط تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

به گفته یکی از کارگران بازنشسته صنعت فولاد؛ طبق مصوبات این جلسه قرارشد جهت جلوگیری از تشویش و استرس بازنشستگان حقوق ماهانه آنها در موعد مقرر در بازده زمانی و حداکثر قبل از دهم هر ماه پرداخت شود. در عین حال در خصوص  تبصره ۵ ماده ۱۰۹ آیین نامه استخدامی فولاد که در تاریخ ۱۷ تیر ماه سال ۹۸ با دستور صریح جناب آقای حسین شریعتمداری (وزیر کار) در حاشیه درخواست کانون‌های فولادی و معدنی تصمیم گرفته شد که موضوع از طریق کمیته مشترک متشکل از کانون‌های فولادی و معدنی و مدیریت صندوق بازنشستگی و حداکثر تا پایان شهریور ماه  ۹۸ پیگیری و پس از اخذ مصوبات اجرایی گردد.

او گفت: همچنین در خصوص وصول مطالبات بازنشستگان (از سال ۹۱ تاکنون) تصمیم گرفته شد این مطالبات در اسرع وقت محاسبه و حداکثر تا پایان سال جاری پرداخت شود.

این کارگر بازنشسته با اشاره به مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان فولاد ازجمله بازنشستگان ذوب آهن اصفهان گفت: در جلسه مذکور مقرر شد مشکلات درمانی و بیمه‌ای تا پایان شهریور ماه سال ۹۸ بر اساس آیین‌نامه استخدامی فولاد از طریق صندوق بازنشستگی پیگیری و حل و فصل شود. همچنین در بخش دیگری از این جلسه در خصوص نظارت کانون‌ها بر دارایی‌های صندوق تصمیم گرفته شد هرگونه تغییرات اعم از خرید و فروش اموال اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز